Internet deling over hub
Fra : Rasmus

Dato : 22-09-01 21:17

Hej,

Vi har to computere som gærne skulle på nettet.
Vi bruger en Cisco 677 router, de har vær et d-link netkort.
og så har jeg en Intel InBusiness 8-port hub som jeg havde håbet på at bruge
til det.
Men hvordan skal det forbindes, og med hvilken skalgs lidninger?

Mvh. Rasmus

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 25-09-01 00:35

"Rasmus" <razer@city.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
at bruge
> til det.
> Men hvordan skal det forbindes, og med hvilken skalgs lidninger?

Brug et krydset kabel fra Ciscoen til huben og almindelige kabler fra
hub til PC'er

Niels

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 25-09-01 07:57

On Tue, 25 Sep 2001 01:34:52 +0200, Niels P Sønderskov
<npsonder@hotmail.com> wrote:

> Brug et krydset kabel fra Ciscoen til huben og almindelige kabler fra
> hub til PC'er

Det skal da være 'lige igennem' altsammen.

-A