Shop
Fra : Lasse

Dato : 22-09-01 21:17

Hej
kan man på en nem måde lave en net-shop med Frontpage ??
Hvis ja, hvordan gør man, og/eller hvor kan kan man få hjælp ?

mvh
Lasse

Fra : Andreas Paasch

Dato : 22-09-01 21:45

Lasse,

hvad skal den indeholde?
Kan du håndtere ASP kode i dit webhotel?

Der findes mange muligheder til forskellige priser - også gratis ... men
uden specifikationer er det svært at hjælpe.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : Lasse

Dato : 23-09-01 07:04

> hvad skal den indeholde?
> Kan du håndtere ASP kode i dit webhotel?
>
> Der findes mange muligheder til forskellige priser - også gratis ... men
> uden specifikationer er det svært at hjælpe.

Jeg vil lave en on-line shop, hvor man har mulighed for at købe en række
produkter.
Når man vælger produkterne, skal de automatisk smides i indkøbskurven, og
når man har valgt alle produkter, skal man så gå til betaling, som evt. skal
foregå med dankort.

Fra : Andreas Paasch

Dato : 23-09-01 13:08

Lasse,

hvis du vil have mulighed for betaling via dankort, er der to muligheder.
Enten bruger du software der er godkendt af PBS eller også får du godkendt
din software af PBS til dankortbetaling.
Uanset hvad, koster det vistnok omkring kr. 15.000 i opstart og så et fast
beløb eller en fast %-sats når folk betaler med Dankort.
Vil jeg derfor foreslå, at du kigger på www.pbs.dk (ved ikke om den faktisk
findes) for at læse om internet betaling. De har en link til en side som
udelukkende omhandler dette, der skal du starte.

Fra : Andreas Paasch

Dato : 23-09-01 13:16

Rette site hedder: www.betaling.dk