rottweiler-hvalpe nær Holbæk
Fra : Aquarius

Dato : 20-01-01 22:57

Hej alle i NG.

Skulle der i NG mon være en eller flere der tilfældigt skulle vide hvem der
inden for den sidste måned eller 1½ har solgt Rottweiler-hvalpe i nærheden
af Holbæk.
Jeg spørger fordi min datter måske er ved at købe en ca. 3 md. gammel hvalp
som nogen ikke kunne ha'; og ikke rigtigt husker hvor den er købt. Tilbudet
lyder rimeligt, men selvfølgelig kun hvis alt er OK.
Hvis nogen har oplysninger høre jeg gerne.

Aquarius

Fra : Heidi Jürs

Dato : 24-01-01 21:47

Hvis hvalpen er med DKK papir, kan du gå ind på
Dansk Kennel Klub hjemmeside og se under hvalpelisten, samt
Rottweilerklubbens hjemmeside, på hvalpelisten, det kan være du kan finde
opdrætteren der.
Der findes også en liste over Kenneler, du måske kan søge på.

Hvis det er en hvalp uden papir, så kan det være lidt sværere for jer at
finde opdrætteren.

sørg for at få så mange oplysninger med som overhoved muligt.og se om I kan
komme til at se forældredyrene, og måske oprette en kontakt til opdrætteren,
det er ofte en rigtig stor hjælp.

held og lykke

v.h.
Heidi