Java libraries til HTML
Fra : Soren Kuula

Dato : 22-09-01 20:05

Hej,
Er det mig der er blind, eller er der ikke nogen utilities med i Java til at
formattere strenge til HTML ? Alts? f. eks. noget med en metode
String bold(String s)
som returnerer s pakket ind i "<B>"+s+"</B>" - og tilsvarende mere
avancerede ting til tabeller, forms mv. Lidt ligesom Perls GCI modul ? Det
m? da findes !
Ikke engang i Allaire JRUN ser der ud til at v?re noget ?

MVH
S?ren

Fra : Lars Hansen

Dato : 23-09-01 10:41

nej. jeg har heller ikke set nogle officielle.

Men så snart der skal laves html, er det ofte jsp, der nok vil være det
bedste bud

/Lars Hansen

Fra : dongfang xu

Dato : 23-09-01 17:44

Lars Hansen wrote:

> Men så snart der skal laves html, er det ofte jsp, der nok vil være det

Jeg har også kig på jsp, men jeg kan da ikke finde nogen klasser der kan lave
HTML for mig. Kun smide allerede skrevet HTML (evt. fra literaler i
programkoden, uha uha) i retning af nærmeste HTTP server.

Jeg har ikke overset noget ?

MVH
Søren

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 23-09-01 12:25

http://jakarta.apache.org/ecs/index.html

--
Jonas Kongslund <jonas@kongslund.dk> XNS: =Jonas Kongslund

Digital Rights - raising awareness of rights in the digital world
http://www.digitalrights.dk