Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Automatiserede digitale rammer?
Fra : Anders Frederiksen

Dato : 22-09-01 19:37

Er der nogen der kender et program der automatisk kan resize og sætte en (1
pixel) ramme omkring en bunke billeder?

Takker,
Anders

Fra : Beatie

Dato : 22-09-01 19:43

Prøv og se om ikke dette program kan hjælpe dig.

Hent en 60 dages demo her:
http://www.digitalphotoslideshow.com

Beatie

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 22-09-01 20:23

Tja det kan da i hvert fald resize... Men jeg kan ikke få det til at lave
rammer?

Mvh.
Anders

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 22-09-01 20:27

"Anders Frederiksen" <nize@vkr.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender et program der automatisk kan resize og sætte en
> [...]

I Photoshop kan man lave en action der kan det du ønsker

Mvh Jan

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 25-09-01 18:26

"Jan Lauenborg" <jan.lauenborg@mail.dk> skrev i en meddelelse

> (1

> I Photoshop kan man lave en action der kan det du ønsker

Hm - det med rammen kunne jeg ikke lige finde en direkte funktion til.
Løsningen blev at øge "canvas"-størrelsen med 2 pixels i hver retning med
anker i centeret. Er der en mere direkte funktion?

Mvh.
Anders

Fra : Steen

Dato : 23-09-01 15:00

"Anders Frederiksen" <nize@vkr.dk> wrote in message
> Er der nogen der kender et program der automatisk kan resize og sætte
en (1
> pixel) ramme omkring en bunke billeder?

Arles Image Web Page Creator klarer ærterne med bravour.

Du skal bare nøjes med at bruge "Image" funktionen og lad HTML-sider
være HTML-sider.

http://www.digitaldutch.com/arles/

--
Mvh Steen
....der leder efter ny lejlighed i områderne: Hellerup, Frederiksberg,