Bundling i XP?
Fra : Lasse Mikkelsen

Dato : 22-09-01 19:10

Jeg har hørt at det i Windows XP, er muligt at bundle flere netkort under én
og samme IP.

Er det korrekt eller er det bare et falskt rygte?

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 22-09-01 19:12

Hej Lasse

"Lasse Mikkelsen" <lbm@fatalerror.dk> skrev i en meddelelse news:9oik56$1292$1@news.cybercity.dk...
> Jeg har hørt at det i Windows XP, er muligt at bundle flere netkort under én
> og samme IP.

Hvorfor ikke ?
Det kan man også i Windows NT og i Windows 2000, med de rette drivere.
Jeg har dog kun set det brugt på servere.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, Fjernstyring med af PC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Tournesol \(Jan Nova~

Dato : 22-09-01 23:41

"Bjarne Duelund" <_X_duelund@danbbs.dk> wrote in message
> Hej Lasse
>
> Hvorfor ikke ?
> Det kan man også i Windows NT og i Windows 2000, med de rette drivere.
> Jeg har dog kun set det brugt på servere.

hmm, skal agregating ikke understøttes af NIC'sne ? (og dermed driveren til
disse) og hvordan vil en switch opføre sig i den forbindelse, da den jo
husker MAC/ip adresserne.

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 23-09-01 10:06

Hej Jan

"Tournesol (Jan Novak)" <spam@moravia.dk> skrev i en meddelelse news:3bad1386$0$82147$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> hmm, skal agregating ikke understøttes af NIC'sne ?

Jo, det skal selvfølgelig også understøttes af NIC'erne.

Fra : Lasse Mikkelsen

Dato : 23-09-01 11:19

Okay, dvs. at det er et falskt rygte.

Fra : Jesper Skriver

Dato : 23-09-01 12:07

On Sun, 23 Sep 2001 11:05:59 +0200, Bjarne Duelund wrote:
> Hej Jan

> Jo, det skal selvfølgelig også understøttes af NIC'erne.

Øh hvorfor man kan f.eks. lave FastEtherchannel i FreeBSD
med virkårlige NIC's

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Lasse Mikkelsen

Dato : 23-09-01 12:36

Fedt, hvordan kan det lade sig gøre? Kan du give mig et sæt kommandoer?

Fra : Jesper Skriver

Dato : 23-09-01 16:51

http://people.freebsd.org/~wpaul/FEC/4.x/fec.tar.gz

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Lasse Mikkelsen

Dato : 23-09-01 17:04

Mange tak, men hentede 5.0 istedet.

Fra : Lasse Mikkelsen

Dato : 23-09-01 17:07

Men, hvor kan jeg finde noget dokumentation - helt fra compiling til brug?

Fra : Jesper Skriver

Dato : 23-09-01 17:14

On Sun, 23 Sep 2001 18:07:29 +0200, Lasse Mikkelsen wrote:

> Men, hvor kan jeg finde noget dokumentation - helt fra compiling til brug?

Der er (eller rettere sagt var, da jeg kiggede) dokumentation og
man pages i den tar klump.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer