IE 6 går i stå
Fra : sjp

Dato : 22-09-01 19:24

Jeg har fornyligt opdateret til IE 5.5 og derefter til IE 6.0.
Nu oplever jeg at siderne meget ofte går "i stå" inden siden er indlæst.
Dvs. ingen aktivitet på linien. Det er ikke alle sider, men de fleste.
Jeg kører win98, netexpres256, Sygate personal firewall samt
pc-cillin 98.
På samme opsætning kører det ok med Opera.
I windows 2000 kørte det også.(har siden afinstalleret)
Har prøvet at lukke Sygate og det hjælper på nogle af siderne.
Er der nogle indstillinger i IE 6.0 jeg skal være opmærksom på,
det kørte jo fint med IE 5.0 .
Hilsen fra Jesper