Ericsson T28
Fra : Anders Larsen

Dato : 22-09-01 18:45

Ericsson T28 er kendt for at være rimlig langsom i menuerne,
men er det noget en software opdatering kan klare....
eller er telefonen bare så'en??

Håber på et fornuftigt svar :D

Anders L.

Fra : Tajen

Dato : 23-09-01 13:49

De kloge siger at det kan klares med en software opdatering..
prøv det..

Fra : Anders Larsen

Dato : 23-09-01 15:34

"Tajen" <tajen@genistreg.dk> wrote in message

> De kloge siger at det kan klares med en software opdatering..
> prøv det..

OK... det prøver jeg så, bare det nu ikke koster en halv bondegård :)

Tak for svaret
--
Anders Larsen

Fra : Thïngmand

Dato : 26-09-01 08:25

> OK... det prøver jeg så, bare det nu ikke koster en halv bondegård :)

Tja, jeg har da fået opdateret min R320 gratis... (hos et Sonofon Center)