Rabat på ADSL ??
Fra : Peter Z

Dato : 22-09-01 18:31

Er der nogen her, der har opnået at få rabat på "listepriserne" hos de
forskellige udbydere ?

Hvis ja - hvorhøjt "op" i systemet skal man så ? - det er vel ikke alle
medarbejder der kan/må gi rabat.

mvh

Peter Z

Fra : Christian Erritsø

Dato : 22-09-01 18:56

"Peter Z" <Peter.z@xxximage.dk> wrote in message
> Er der nogen her, der har opnået at få rabat på "listepriserne" hos de
> forskellige udbydere ?
>
> Hvis ja - hvorhøjt "op" i systemet skal man så ? - det er vel ikke alle
> medarbejder der kan/må gi rabat.

Jeg har aldrig hørt om at det er sket......

Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-09-01 19:02

"Christian Erritsø" <christiane@mail.tele.dk> wrote in message
> "Peter Z" <Peter.z@xxximage.dk> wrote in message

> Jeg har aldrig hørt om at det er sket......

Næ,, men det kan da være en ide´ at udforme et rabat system til
virksomheder, der påtænker at give deres medarbejdere en adsl forbindelse.

Fra : Peter Z

Dato : 22-09-01 19:08

eller måske en rabat hvis man vil kaprer kunder fra en anden udbyder ?

Fra : Peter Brodersen

Dato : 22-09-01 19:36

On Sat, 22 Sep 2001 20:01:51 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Næ,, men det kan da være en ide´ at udforme et rabat system til
>virksomheder, der påtænker at give deres medarbejdere en adsl forbindelse.

Den slags rabatordninger bliver typisk ordnet individuelt, men som
udgangspunkt står man jo ikke dårligt, hvis man siger, at man skal
finde et firma at lægge 200 ADSL-bestillinger hos :)

--
- Peter Brodersen

Fra : Peter

Dato : 22-09-01 21:59

"Bjarke Hansen" skrev

> Næ,, men det kan da være en ide´ at udforme et rabat system til
> virksomheder, der påtænker at give deres medarbejdere en adsl forbindelse.

Det nye Opasia-blad, der dumpede ind ad brevsprækken, nævner
et nyt TDC-website: http://www.medarbejderbredbaand.dk. Der er
godt nok ikke nævnt noget om rabatter, men enhver god købmand
er vel villig til at forhandle? I øvrigt kan man også få et trådløst
hjemmenetværk kastet i nakken, hvis ellers man kan få lokket
arbejdsgiveren til det!

(PS: Jeg er *ikke* ansat hos TDC, og ovenstående er *ikke* ment
som en reklame)