Kvalitet af Nokia-covers?
Fra : Claus Rolsted

Dato : 22-09-01 16:53

Hej alle,

er der nogen der har erfaring med kvaliteten af Nokia 3310-covers'ne på
http://www.super-cover.com/ ?
50,- kr incl. leveringsomkostninger kan næppe siges at være dyrt...

Mvh
Claus Rolsted
ICQ: 91028400

Fra : ¯`·.¸J@nner¸.·´¯\)

Dato : 22-09-01 19:42

Æh'mm ligner til forveksling T-Hansen kvali .. Hvilket vil sige skrammel af
værste art

Hygge

Janner

Fra : *nico*

Dato : 22-09-01 20:08

Et godt råd, køb altid originalt til Nokia, eller Disney Collection.
Det er de eneste der er værd at montere. Det er ihvertfald min erfaring med
3210/3310 og min egen 8210
Og de er slet ikke så pebrede mere

Nicolai

Fra : Claus Rolsted

Dato : 22-09-01 23:31

Hmmmmmmmmm tager de ikke stadig omkring 150-200 kr stykket?
Så opsat er jeg heller ikke på at få et nyt cover - det er ligesom mere i
sjov, da jeg så at jeg kunne få det for en 50'er...

Fra : Johannes Lund-Thomse~

Dato : 23-09-01 13:45

Jeg har købt to af deres "special covers" vare nr. 3310-50K er i ganske ok
kvalitet, især til prisen. Købte også et andet, som ikke er på deres side
længere, det var seriøst noget lort, faktisk uanvendeligt.

--
MVH Johannes
--= Som ikke har en smart signatur =-

Fra : Johannes Lund-Thomse~

Dato : 25-09-01 17:59

Men jeg ringede til dem og de sagde jeg kunne vælge mellem bare at få
pengene refunderet, eller få tilsendt et nyt cover. Fin service

Fra : Claus Rolsted

Dato : 25-09-01 21:43

"Johannes Lund-Thomsen" <JLT@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Men jeg ringede til dem og de sagde jeg kunne vælge mellem bare at få
> pengene refunderet, eller få tilsendt et nyt cover. Fin service

Udmærket ja

Mvh
Claus