SDK + JRE > SDK ?
Fra : Soren Kuula

Dato : 22-09-01 13:59

Hej,

Nogen der kan afklare for mig om der er nogen pointe i at installere b?de
JRE og SDK ? SDK burde da have al JREens funktionalitet hvad afvikling af
programmer ang?r ? Eller er der en forksel ?

MVH
S?ren

Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 22-09-01 17:51

D. Sat, 22 Sep 2001 14:58:55 +0200 syntes "Soren Kuula" <s_kuula@yahoo.com>
at dk.edb.programmering.java skulle vide at
<c92r7.8452$lk7.150365@news.get2net.dk>.

>Nogen der kan afklare for mig om der er nogen pointe i at installere b?de
>JRE og SDK ? SDK burde da have al JREens funktionalitet hvad afvikling af
>programmer ang?r ? Eller er der en forksel ?

JRE bundles med SDK, og installeres når SDK installeres, så det er ikke
nødvendigt at man seperat henter JRE og installerer det.

SDK har i sig selv ikke JRE's funktioner.

--
Mvh. Simon Mikkelsen, ingeniørstuderende

www.zipstat.dk Gratis, reklamefri tæller/statistik til enhver hjemmeside
-Se bla. hvor dine besøgende kommer fra, og brug den usynlige tællerkode.