PH-værdi og rød neon
Fra : City10

Dato : 22-09-01 14:43

Jeg har lige målt min Ph-værdi, som viser sig at være på omkring 7. Samtidig
har jeg købt 5 stk. neon for at teste om jeg kan holde dem i live.

Hvor store er chancerne med en PH-værdi på ca. 7, og hvad kan jeg gøre for
at få den mindre (PH-værdien altså , hvis chancerne ikke er store?

Fra : Silverflame

Dato : 24-09-01 17:03

Efter min klareste overbevisning har Rød Neon INGEN problemer med at leve i
almindeligt vandhanevand (forudsat, naturligvis, at det er 'modnet')!!!
Derimod er de meget svære at få yngel af, og til dette formål kræves der
bl.a. blødt, surt vand.
MVH SF.