Skærme
Fijala 3554
Viewsonic P95F eller Sony G420?
Fra : Bruun

Dato : 22-09-01 13:48

Hej i gruppen,

Efter at have fulgt mange interessante indlæg om
disse 2 skærme, begynder mine sprg. =)

Jeg skal til at samle en kværn for en kammerat.

Han skal lave 3d-modellering, grafik primært.
Ud over det skal han også lave alverdens andre ting.
F.eks. spil, kontorarbejde, surfing mm.

Jeg har valgt følgende grafikkort :

MSI StarForce 831 TV-Out - AGP / 64MB DDR / GeForce2 GTS Pro 1.621 kr.

(taget fra EDBpriser.dk)

Det skal være en 19", han vil ikke have større skærm. (pladsmangel :) )

Hvad mener I? Skal jeg evt. kigge på nogle andre skærme (modeller)?

Findes der butikker i kbh-området hvor man kan se disse skærme i aktion?

Og hvad skal man kigge efter mht. klarhed, skygger mm. Ja, jeg ved det er en smagssag, men jeg regner med at tage ham med rundt...
da han jo skal bruge en del penge

På forhånd tak,

Mvh Kim Bruun