The Ring *Udvikler sig sikkert til en spoi~
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-09-01 13:27

Hej!

Ja, så fik jeg set The Ring i Imperial i nat. Glimrende film! Ingen klichéer,
til gengæld har den fint skuespil, godt plot og overraskende slutning :)

Men hvorfor f*nden skulle der stå en lille blegfed pornoanmelder og give noget
af slutningen af filmen væk? Og så 2min. inden den begynder?!

Til folk som ikke var der: Han anmelder rent faktisk porno på Kanal København :)

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

Tullende rundt i en rød Ford Escort 1.6i GLX '96 med nul gejl!

Fra : Thorbjørn Henckel

Dato : 23-09-01 00:41

> Ja, så fik jeg set The Ring i Imperial i nat. Glimrende film! Ingen
klichéer,
> til gengæld har den fint skuespil, godt plot og overraskende slutning :)

Samme her. og ved samme lejlighed fik jeg mig også noget sushi... hrm.
interessant. .

> Men hvorfor f*nden skulle der stå en lille blegfed pornoanmelder og give
noget
> af slutningen af filmen væk? Og så 2min. inden den begynder?!

Se den irriterede også mig en del. tænkte ikke videre over det i starten..
men da det blev aktuelt gik der nogle hjul igang i hovedet på mig... og så
blev jeg da også lidt irriteret på ham.. i det hele taget forstod jeg ikke
hvad ideen var med at de overhovedet skulle have nogle op og fortælle..
syntes ikke de sagde noget videre interessant.. ;)

Men ja.. selve filmen er bestemt god, nok den bedste i genren jeg har set de
sidste par år.. tror faktisk jeg vil bestille den her snart..

Venlig Hilsen
Thorbjørn Henckel

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-09-01 01:02

Hej!

"Thorbjørn Henckel" wrote:

> Samme her. og ved samme lejlighed fik jeg mig også noget sushi... hrm.
> interessant. .

Hehe :) Ja, jeg kan heller ikke rigtig li' sushi. Tang smager meeget mærkeligt
og det der underlige grønne "tandpasta"... Yrk!

> Se den irriterede også mig en del. tænkte ikke videre over det i starten..

Gjorde jeg heller ikke. Først da hun (hovedpersonen) begynder at undre sig over
"nogle ting".

> [...]
> hvad ideen var med at de overhovedet skulle have nogle op og fortælle..
> syntes ikke de sagde noget videre interessant.. ;)

Næh, egentligt ikke. Men ok, Imperial prøver da i det mindste at lave noget
ekstra - i modsætning til Scala før i tiden...

> Men ja.. selve filmen er bestemt god, nok den bedste i genren jeg har set de
> sidste par år.. tror faktisk jeg vil bestille den her snart..

Osse mig. Helst inden 6dg *G*

Fra : Thorbjørn Henckel

Dato : 23-09-01 04:08

> Næh, egentligt ikke. Men ok, Imperial prøver da i det mindste at lave
noget
> ekstra - i modsætning til Scala før i tiden...

Tjoh.. og det var da egentligt også mere relevant end det lasershow der var
før premieren på Tomb Raider i cinemax. (hvad skal en biograf egentligt med
et møg dyrt lasershow?)
Men på den anden side virkede ham fra Zentropa da i det mindste som om han
vidste hvad han snakkede om mht japanske film osv. På det punkt syntes jeg
at Martin Schmidt (det var da ham var det ikke?) var lidt ligegyldig..

> Osse mig. Helst inden 6dg *G*

Jeg tog chancen allerede idag og bestilte Ring, Ring 2 og Audition som alle
tre er ude i England nu. Så jeg håber da at 2'eren er bare noget nær
etteren.

Venlig Hilsen
Thorbjørn Henckel

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 23-09-01 12:38

> tre er ude i England nu. Så jeg håber da at 2'eren er bare noget nær
> etteren.

Det er den. Ok etteren er efter min mening lidt bedre, men det er nok den
bedste opfølger jeg nogensinde har set til en film, sådan rent plotmæsssigt.

Kasper

Fra : Lars Josephsen

Dato : 24-09-01 22:52

"Thorbjørn Henckel" <Hexar@nospam.dk> writes:

> Jeg tog chancen allerede idag og bestilte Ring, Ring 2 og Audition som alle

Har du set Audition? Den er meget anderledes end Ring filmene.

> tre er ude i England nu. Så jeg håber da at 2'eren er bare noget nær
> etteren.

Det er den. Til gengæld kan jeg ikke anbefale prequel'en "Ring 0:
Birthday". den er ret svag, sammenlignet med de 2 andre.

M.v.h.

Lars
--
Do not reply to this address!
To find my real address try a search for my name on Google.

Fra : Thorbjørn Henckel

Dato : 23-09-01 23:48

> Har du set Audition? Den er meget anderledes end Ring filmene.

Nope, det har jeg ikke. men jeg ved godt at det er en anden genre. har hørt
horror historier fra folk der har set den i biografen. ;)

> Det er den. Til gengæld kan jeg ikke anbefale prequel'en "Ring 0:
> Birthday". den er ret svag, sammenlignet med de 2 andre.

Hrm.. det er nok grunden til at det kun er Ring og Ring 2 der er udkommet..

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 27-09-01 13:47

On Sun, 23 Sep 2001 05:07:30 +0200, "Thorbjørn Henckel"
<Hexar@nospam.dk> wrote:

>Tjoh.. og det var da egentligt også mere relevant end det lasershow der var
>før premieren på Tomb Raider i cinemax. (hvad skal en biograf egentligt med
>et møg dyrt lasershow?)

Det er før alle deres premierer. Jeg må indrømme jeg syntes det var
meget fedt. - Dog lige undtagen den "laser-tegnefilm" de viste før
premieren på Final Fantasy.