Er det meget kikset....
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 22-09-01 12:51

At fortælle en pige i en email at man faktisk er vild med hende ?

Vi ser ikke hinanden så tit som jeg gerne ville, så ville der være noget
galt i det ?

Hun har selvfølgeligt nemmere, ved at løbe skrigende væk, hvis man ser sådan
på det....

Thomas

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 22-09-01 14:19

On Sat, 22 Sep 2001 13:50:33 +0200, "Thomas Mouritsen"
<thomas_m@post10.tele.dk> wrote:

>At fortælle en pige i en email at man faktisk er vild med hende ?

tjaaa det er sgu da ren besked !
så ved hun da hvo rhun står hvordan hun så tgaer det - ja det må tiden
vise - prøv .- mvh
Bo

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 22-09-01 21:24

Sat, 22 Sep 2001 13:50:33 +0200 skrev "Thomas Mouritsen"
<thomas_m@post10.tele.dk>

Hej Thomas,

>At fortælle en pige i en email at man faktisk er vild med hende ?

Næh, det er selvfølgelig ikke helt det samme som at sige det ansigt til
ansigt, men det er da i orden at sige at du er vild med hende i en
e-mail.

Dog skal stadiet videre, de 3 små ord, ikke siges i e-mail eller
telefon; her kan kun ansigt til ansigt gøre det!

Ligesom man heller ikke kan slå op i en e-mail - det er simpelthen for
plat... (gad vide om ham der dumpede mig pr. e-mail for 10 år siden
læser med her?

René
www.rene.hjorth.com