[Off-topic] Den næste dss-fest 10/11-2001
Fra : Vanillepigen

Dato : 22-09-01 10:09

Hej alle skribenter i dss,
Jeg vil bare gøre det officielt, at den næste dss-fest kommer til at foregå
d. 10/11 hos min kæreste Mark T. Gazel og undertegnende. Vi har en lejlighed
på Vesterbro, der skal indvies i dssregi så bare kom an. Da jeg har
bemærket, at der er kommet mange nye, vil dette da også være en opfordring
til dem om at komme forbi. Og derfor går der også lidt praktiske gris i det
følgende sådan så I kender rammerne for vores fest - resten skal I selv
udfylde ...

Jeg vil endvidere gøre opmærksom på den tråd der er i gruppen dk.snik.nak om
emnet, hvortil der futtes. Hvis og så frem at I er intereseret i at komme,
kan I udover at tilkendegive det i den gruppe, sende mig en mere bindende
mail, hvorefter I får telefon, adresse etc at vide. Jeg vil nemlig gerne
vide hvor mange, der dukker op af hensyn til indkøb og madlavning. I vil
blive opkrævet et passende beløb for dette. Med hensyn til drikkevarer,
købes der øl, der sælges videre, men hvis I har andre præferencer, bedes I
selv sørge for dette.

Der vil naturligvis være mulighed for at overnatte for dem der kommer
langvejs fra. Dss-fester har det jo med at vare til den lyse morgen ...

Når nu alle de praktiske detaljer er blevet oplinet, vil jeg bare opfordre
jer til at joine the party. I kan jo spørge fx Tomas, Søs og Bo, hvad I kan
forvente, at der sker til en dss fest...

Knus fra Kristine.

FUT: dk.snak.snik
---
kristine@gazel.dk
www.gazel.dk/kristine/
ICQ# 125829086
"He who lends a book is an idiot. He who returns the book is more
of an idiot".
- Anonymous, Arabic Proverb

Fra : chokmah

Dato : 22-09-01 16:46

> jer til at joine the party. I kan jo spørge fx Tomas, Søs og Bo, hvad
I kan
> forvente, at der sker til en dss fest...

kan på det varmeste anbefales - kulminere dog når Ami tager grejerne med
:)
jeg kommer ned og hjælper med evt praktisk !!
Nå ja x mig af som tilmeld du behøves ikke at sende adessen :)
MvH
Bo

http://www.kandu.dk/

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 22-09-01 18:13

On Sat, 22 Sep 2001 15:45:31 GMT, "chokmah" <chokmah.news@kandu.dk>
wrote:

soryy jeg bruger en gang i mellem en web news den berhersker ikke lige
fut - jeg skrievr til dem om fejlen
MvH
Bo