Hvid schæfer
Fra : Helle Hansen

Dato : 15-01-01 22:54

Hej
Er der nogle som, der ligesom mig, er en lykkelig ejer af hvid schæfer.

mvh
Helle

Fra : Hans Pedersen

Dato : 16-01-01 00:05

On Mon, 15 Jan 2001 22:53:59 +0100, "Helle Hansen"
<dsl27276@vip.cybercity.dk> wrote:

>Er der nogle som, der ligesom mig, er en lykkelig ejer af hvid schæfer.

Har været. Vi havde hvid schæfer på min "fædrende gård". En dejlig
hund.

Hans Pedersen
Coming up: http://lommecomputer.dk
ICQ: 9178476

Fra : Lars Hult

Dato : 16-01-01 15:10

Hej Helle

Jeg har ikke selv en hvid schæfer, men har tit
mødt racen hos bekendte og synes det er en skøn hund.

Hedder racen idag iøvrigt ikke hvid hyrdehund. ?

hilsen Lars

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-01-01 21:24

Hej Helle
Havde som barn, en hvid schæfer. Dejlig hund *S*

Hilsen
Joan