Foderautomat til yngel? eller langtidsfode~
Fra : Tom Manczak

Dato : 22-09-01 01:38

Jeg skal ud at rejse i julen, og tænker derfor allerede nu på hvordan
jeg kan sørge for at mit malawiyngel får rigeligt med foder flere gange
i løbet af dagen. Der vil være en som kan komme og fylde automaten op.
Jeg tænkte om disse alm. automater, f.x. eheims, giver de ikke lidt for
store portioner til nyt yngel? og er de kun beregnet til flagefoder? Jeg
fodrer mine normalt med bosmider/cyklops frostfoder, et par gange i
løbet af dagen/aftenen. Er der nogen der har erfaringer med sådant
automat system? evt. en hjemmelavet "dryp-dryp" løsning (pipette ell.
lignende). Eller ville noget langtidsopløsende pille-foder være det mest
fornuftige?

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, Copenhagen, Denmark