Jackson=Jokeren
Fra : Niels Overgård

Dato : 22-09-01 00:41

Hej
MJ's nye video til You rock my world skuffer da utroligt meget. Den er
usigeligt kedelig og kommer aldrig i gang. Men det allerværste (og mest
triste) er at se MJ og ligheden med Jokeren, og her tænker Jeg ikke på ham
fra Den Gale Pose, men ham fra Batman. Han røg jo som bekendt i en omgang
kemikaliebad, og blev forevigt vansiret. Jeg ved ikke om MJ har været på
virksomhedsbesøg på ACME Chemicals inc. Det ser ihvertfald sådan ud.
Skræmmende......Også lige en ting mere, hvide sokker og hyttesko, den går
altså bare ikke. Jeg tror sgu' ligefrem dørmanden på det lokale diskotek
ville påtale det.
Sangen er for så vidt okay, strygerne og pianoriffet er fedt, og giver en
totalt iorden retrofeeling. Men jeg hopper ikke af glæde som da Scream kom,
men da kan være at Jeg skal høre sangen nogle flere gange, selvom det ikke
plejer at være nødvendigt med MJ's sange...
Jeg er altså bare ikke helt tilfreds.
Karakter: 3 sølvhandsker ud af 6

Fra : Flemming

Dato : 22-09-01 10:34

On Sat, 22 Sep 2001 01:41:12 +0200 "Niels Overgård" <ouiou@yahoo.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Hej
> MJ's nye video til You rock my world skuffer da utroligt meget. Den er
> usigeligt kedelig og kommer aldrig i gang.

Den lange udgave er godt nok ikke på højde med hans gamle klassiker, men
den korte 5 minutters udgave er efter min mening ganske udmærket.

> Men det allerværste (og mest
> triste) er at se MJ og ligheden med Jokeren, og her tænker Jeg ikke på ham
> fra Den Gale Pose, men ham fra Batman.

IMHO er det ikke helt så galt han kunne dog godt bruge lidt mindre sort
makeup rundt om øjnene, den sorte farve får ham til at virke extra hvid og
unaturlig.

> Også lige en ting mere, hvide sokker og hyttesko, den går
> altså bare ikke. Jeg tror sgu' ligefrem dørmanden på det lokale diskotek
> ville påtale det.

Måske? Men jeg synes nu at det var ret fedt med lidt 80'er retro

> Sangen er for så vidt okay, strygerne og pianoriffet er fedt, og giver en
> totalt iorden retrofeeling.

Jeg synes faktisk at det er en af de bedste sange MJ har lavet, jeg skulle
dog høre den en 20 - 30 gange før jeg virkeligt kunne lide den

> Men jeg hopper ikke af glæde som da Scream kom,

Jeg har nu aldrig hoppet af glæde over "Scream", den siger mig intet og jeg
hopper altid over den når jeg hører "History" albummet. Hvis man skal
snakke om en kanon første singel fra et MJ album, så vil jeg helt klart
nævne "Black and White", bedre kan det ikke blive.

> Karakter: 3 sølvhandsker ud af 6

Min mening:

Lang video 4 sølvhandsker ud af 6

Kort video 5 sølvhandsker ud af 6

Sang 6 sølvhandsker ud af 6.

--
+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +

Fra : Michael Petersen

Dato : 24-09-01 12:34

> Skræmmende......Også lige en ting mere, hvide sokker og hyttesko, den går
> altså bare ikke. Jeg tror sgu' ligefrem dørmanden på det lokale diskotek
> ville påtale det.

De er vel nærmest blevet et varemærke. Jeg kan ikke komme i tanke om en
video hvor han ikke har været iført førnævnte

Michael