Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
181 digitalkamera fotos
Fra : Per Madsen

Dato : 21-09-01 23:37

Jeg har et digitalkamera til salg (dk.marked.privat.foto), og har i den
forbindelse lavet et lille galleri, hvor potentielle købere kan anskue
billeder taget med det pågældende kamera (Olympus 820L). Jeg synes ikke I
andre skal 'snydes' for muligheden for at se lidt forskellige billeder. De
ligger i et galleri, med thumbnails, og kan åbnes efter behag. Så hvis du/I
har tid og lyst, så kig ind på: http://pom.adsl.dk/olympus/album.htm

Per Madsen

ICQ 86659076
Home: http://pom.adsl.dk/familie/pom.htm

Fra : Per Madsen

Dato : 22-09-01 18:21

Hej Per

Jeg blev noget forbavset, da jeg så din meddelse her,
når du ser underskriften, vil du forstå hvorfor.

Med venlig hilsen

Per Madsen