Jeg har skrevet min historie om sonofon og telmore før og kan sige at det
stadig ikke er løst.
Hurtig resume..
Bestilte flytning d. 1/7 og sonofon opsagde det d. 13/8.
Fik mit kort fra telmore d. 13/9,men kunne ikke bruge det.
Her den anden dag gik forbindelsen igennem,men kan ikke modtage opkald og
sms.
Grunden til det hele ER SONOFON...( måske)
De lukkede mit abb. selv om de ikke måtte.
De afviste flytning,selv om de ikke måtte.
Og nu har de ikke lukket det gamle kort helt ned. ( det virker ikke mere,men
er stadig ikke 100% hos telmore.)
Telmore giver sonofon skylden for det hele,men sonofon siger,at de intet
kender til det.
FEDT..
Så nu er jeg kommet så langt,at jeg dog kan ringe og sende,men ikke modtage
og derfor
går jeg sgu over til tiscali.
MVH.
Bente
"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:swXq7.8346$lk7.148468@news.get2net.dk...
> > Da telmore startede med nr. flytning den 1/7 2001 sprang jeg på vognen.
> > Samme aften tilmeldte jeg mig via nettet.
> > Jeg har sonofon.
>
> Samme her ........
>
> > Der gik så ca 14 dage og jeg fik brevet hvor jeg skulle skrive under, og
> det
> > skete så. Samme aften postede jeg brevet.
> ---
> > d. 24/7 lukker sonofon mit kort. Min kammerats kort forbliver åbnet og
han
> > kan fortælle mig at hans bliver åbnet til en bestemt dato. Dette sker og
> han
> > er lykkelig.
>
> Du fik brevet ca. d. 15/7. Med 'brevet' regner jeg med at du mener
fuldmagt
> så Telmore kunne opsige dit abonnement?
> Men hvorfor lukker Sonofon dit nummer allerede den 24/7?
> Havde du allerede selv opsagt dit abonnement?
>
> Jeg troede ellers at jeg havde rekorden i forsinkelse. Men jeg føler min
> rekord er truet.
>
> > Men lille mig, jeg sidder stadig med et lukket sonofon kort. her d. 21/9
> og
> > alle mine bekendte griner af mig når de ringer til mig. Nr du har kaldt
> > eksistere ikke !! det er hvad der bliver sagt når man ringer til mig.
>
> Det er der mange der undrer sig over. Burde de ikke lave en speciel
besked:
> "Nummeret er under flytning"?
>
> Men altså: Ifølge Telmore, så er de lige nu ved at "rydde op" i de
> tilmeldinger de modtog i juli måned. Noget tyder altså på, at der
(endelig)
> er ved at komme lidt struktur over flytningerne.
> Det virker noget underligt at nogen bliver flyttet på 5 minutter mens
andre
> skal vente 1½ måned.
>
> Jeg har i øvrigt lige fået mit nye SIM-kort for 10 minutter siden. ENDELIG
> !!!!!!!!!
> 44 dages venten er slut. Besværet og ærgrelserne har langt, langt
oversteget
> hvad jeg nogensinde kan spare på min telefonregning.
>
> Jeg har i øvrigt puttet det nye SIM-kort (altså gamle nummer) over i en
> ekstra telefon mens mit "midlertidige" nummer er i min normale telefon. Nu
> vil de næste par uger vise hvilken telefon der ringer mest, og det vil
være
> med til at afgøre hvilket nummer jeg faktisk beholder!
>
> --
> *Fischer
> Måske uofficiel danmarksrekordholder i mobilnummerportalitetsforsinkelse.
> 44 DAGE med et dødt telefonnummer var prisen for at flytte mit nummer
> til Telmore fra Sonofon.
>
>
>