DNS server not found
Fra : Ninette

Dato : 18-09-01 21:30

Hej,
jeg har problemer både når jeg skal hente mail samt browse med IE5. Lige
pludselig går den kold og kommer med Page could not be displayed. Nederst
står der så en fejltekst noget ligenende DNS server error.

Når det er OE5 som går kold kommer følgende fejltekst op;

The host 'Pop3.mail.dk' could not be found. Please verify that you have
entered the server name correctly. Account: 'Mail', Server: 'Pop3.mail.dk',
Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Socket Error: 11001, Error
Number: 0x800CCC0D

Jeg har gennemgået opsætningen med vejledninger fra Opasia (kører Favorit
Internet) 1000 gange og jeg kan ikke se at jeg har gjort noget anderledes en
foreskrevet.

Hvad er der galt ??

Mvh Ninette

Fra : Søren Bech Kristense~

Dato : 21-09-01 23:13

> [...]
>Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Socket Error: 11001, Error

Er du online når det sker?
- det der lyder som om du ikke er online når du prøver at hente post

--
Søren Kristensen

http://www.wem.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-09-01 00:07

Tue, 18 Sep 2001 22:29:38 +0200, skrev "Ninette"
<xxx@post00.tele.dk>:

>The host 'Pop3.mail.dk' could not be found.

Prøv med pop3.mail.dk, det er muligt, at det betyder noget, at du
prøver med stort P.
--
med venlig hilsen
Knud