TAK....men
Fra : Colberg

Dato : 21-09-01 16:36

Harald, tak for svaret og de gode råd, men mit problem var og er stadig at
jeg gerne vil vide hvordan man skifter fra en form til en anden......
Hvis jeg fx. sætter en splashscreen på, hvordan får den så til at skifte fra
splashen til programmet?

På forhånd tak...

Mikkel

Fra : Harald Staff

Dato : 21-09-01 16:48

Hei

Med SetFocus

Splash.SetFocus

MainForm.SetFocus

HTH. Beste hilsen Harald

Colberg <Colberg@tk.k-net.dk> skrev i news:9ofmos$otr$1@eising.k-net.dk...

Fra : Truls Strand

Dato : 21-09-01 21:29

"Colberg" <Colberg@tk.k-net.dk> wrote in message
> [...]
> jeg gerne vil vide hvordan man skifter fra en form til en anden......
> Hvis jeg fx. sætter en splashscreen på, hvordan får den så til at skifte

Start VB Bruk VB application wizard klikk av for alle Alternativer Sjekk
koden i mudulen som blir lagt til

Dette gjelder for VB5/6 som jeg vet om.

Truls