Orange mobilbetaling
Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 21-09-01 16:19

Hej,

Jeg har tilmeldt mig subj. og fik for en uge siden mit nye sim-kort. Når jeg
sætter det i telefonen siger den, at "registrering af simkort mislykkedes".
Da jeg bestilte kortet osv. skrev jeg en kode ned, som jeg skulle bruge til
at aktivere min pinkode - men det har vel ikke nået med det andet at gøre? I
det hele taget har der manglet info omkring aktivering af O.mobilbet.

Nogle forslag til hvordan jeg får liv i kortet, eller skal jeg forbi
kundeservice - orker bare ikke rigtig at side i kø som nummer 5.... og tyve.

-Peter

--
Har du en mening om din mobiltelefon?
Del den med andre på www.eaid.dk/epinion

Fra : Finnk

Dato : 21-09-01 18:42

Du skal ringe til deres servicetelefon. Det er en fejl hos udbyderen som
rettes mens du er i telefonen.

Finn

Fra : Michael Jensen

Dato : 21-09-01 18:53

> [...]
> Nogle forslag til hvordan jeg får liv i kortet, eller skal jeg forbi
> kundeservice - orker bare ikke rigtig at side i kø som nummer 5.... og

Hej Peter!

Du bliver nok nød til at kontakte Orange kundeservice, og nu er det altså
heller ikke så slemt med deres kø Den er da i det mindste gratis.