Du skal ringe til deres servicetelefon. Det er en fejl hos udbyderen som
rettes mens du er i telefonen.
Finn
"Peter Skjelbo, eaid.dk" <peter@eaid.dk> skrev i en meddelelse
news:3bab5a33$0$82128$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej,
>
> Jeg har tilmeldt mig subj. og fik for en uge siden mit nye sim-kort. Når
jeg
> sætter det i telefonen siger den, at "registrering af simkort
mislykkedes".
> Da jeg bestilte kortet osv. skrev jeg en kode ned, som jeg skulle bruge
til
> at aktivere min pinkode - men det har vel ikke nået med det andet at gøre?
I
> det hele taget har der manglet info omkring aktivering af O.mobilbet.
>
> Nogle forslag til hvordan jeg får liv i kortet, eller skal jeg forbi
> kundeservice - orker bare ikke rigtig at side i kø som nummer 5.... og
tyve.
>
> -Peter
>
> --
> Har du en mening om din mobiltelefon?
> Del den med andre på
www.eaid.dk/epinion
>
>