Priser Nokia Communicator 9210i under 7.00~
Fra : Kim Bjoern

Dato : 21-09-01 13:01

Hej NG,

Se subj.

Jeg har ikke kunnet finde modellen til under 6.995 kr nogen steder. Er der
nogen, der har set den billigere. Den er mig mindst 1500 kr for dyr. p.t.

Kim

Fra : Finnk

Dato : 21-09-01 19:01

Hej Kim

Kig på http://www.mobilpriser.nu/ og meld dig til deres prisovervågning.

Mvh
Finn

Fra : stigbert

Dato : 21-09-01 21:16

Vent du i stedet 14 dage og se den MOTOROLA Accompli 008, som bliver sendt
på markedet til ca. 3700,-.
Jeg fik brochuere på den hos åbent hus hus Telmore.
Den findes ikke på Motorolas hjemmeside, men prøve en søgemaskine eller vent
14 dage.
mvh.
Stig

Fra : Kim Bjoern

Dato : 22-09-01 07:52

Hej Stig og FinnK

Jeg takker for begge tip.

Jeg har nu tilmeldt mig overvågningen......

Den havde jeg jo ikke tænkt på

God weekend!

Kim

Fra : Rune Christiansen

Dato : 22-09-01 10:36

jo jo den er da meget "nice" med det er jo ikke ligefrem en 9210, med
farvedisplay og "tastatur"...vel?