/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
ClubBlahBlah dumper priserne - danmarks bi~
Fra : Kim Bjoern


Dato : 21-09-01 12:43

Hej NG

Fik just en email fra subj, der siger, at de nu dropper det der clubfis med,
at man skal være i klub sammen for at få minutprisen fra 1,75kr ned på 1,20

De har med øjeblikkelig virkning trumfet både Tiscali og Telmore

Minutpris 1,10 kr hele døgnet til alle net !!!
24 øre pr. SMS !!!
Nu ser også de fornuftige ud.

Jeg var ved at flytte mine CLubblahblah numre til Telmore, men det kan vist
ikke betale sig længere :)


Kim



 
 
John K (21-09-2001)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 21-09-01 13:13

> Fik just en email fra subj, der siger, at de nu dropper det der clubfis
med,
> at man skal være i klub sammen for at få minutprisen fra 1,75kr ned på
1,20
>
> De har med øjeblikkelig virkning trumfet både Tiscali og Telmore
>
> Minutpris 1,10 kr hele døgnet til alle net !!!
> 24 øre pr. SMS !!!
> Nu ser også de fornuftige ud.
>
> Jeg var ved at flytte mine CLubblahblah numre til Telmore, men det kan
vist
> ikke betale sig længere :)


Mon ikke Telmore og Tiscali følger efter.

Men hvis man skal skifte selskab hver gang et andet selskab bliver billigst,
kan man jo skifte hver måned - det bliver nok træls i længden :)


Mvh

John K




lcj@wanadoo.dk (21-09-2001)
Kommentar
Fra : lcj@wanadoo.dk


Dato : 21-09-01 14:03

On Fri, 21 Sep 2001 13:43:10 +0200, "Kim Bjoern" <antispam@nospam.com>
wrote:

>Hej NG
>
>Fik just en email fra subj, der siger, at de nu dropper det der clubfis med,
>at man skal være i klub sammen for at få minutprisen fra 1,75kr ned på 1,20

Det selskab har lugtet langt væk af fiasko fra starten. Mit gæt er, at
de snart lukker, så jeg ville nok være forsigtig med at indbetale alt
for meget på kontoen på én gang.
Deres superkoncept, club-fordelene, som skulle give dem 150.000 kunder
i løbet af 30 måneder (og 3,5 mio. i hele Europa!) har åbenbart vist
sig ikke at holde - hvorfor ellers droppe det til fordel for et
koncept, som to selskaber (Tiscali/Telmore) indtil nu kun har kunnet
skaffe omkring 75.000 kunder på, selv om de for langt de fleste
mobilkunder er det billigste valg.

Lars

Bjarke Hansen (21-09-2001)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 21-09-01 14:36


<lcj@wanadoo.dk> wrote in message
news:uedmqtga5bc7t9vrgj0ojl3vunnvd4775b@4ax.com...


> Det selskab har lugtet langt væk af fiasko fra starten.

Hvorfor dog det.. Det lyder da altså meget godt....

Fx, for dem der vil have rigtig taletid...:

Vilkår
Generelle Vilkår

1. Sådan fungerer det


. Det er 100% ren taletid: du betaler kun for det, du taler.
. Du betaler forud ... og modtager altså ingen regning.
. Hver gang du indbetaler - tanker op - tillægges det indbetalte
beløb (uden fradrag af nogen art) din taletidssaldo.
. Hver gang du ringer (sender SMS eller WAP'er) fratrækkes et
beløb din saldo. Størrelsen af dette beløb afhænger af kaldets længde.
. Når din saldo er 0 kr., kan du ikke længere foretage opkald
m.v. - men fortsat modtage kald og SMS, ligesom din telefonsvarer er aktiv.





begin 666 inv.gif
K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end


Johannes Lund-Thomse~ (21-09-2001)
Kommentar
Fra : Johannes Lund-Thomse~


Dato : 21-09-01 14:46

Gi dem dog en chance Det er sq da fedt at de presser priserne

--
MVH Johannes
--= Som ikke har en smart signatur =-



lcj@wanadoo.dk (21-09-2001)
Kommentar
Fra : lcj@wanadoo.dk


Dato : 21-09-01 15:03

On Fri, 21 Sep 2001 15:45:37 +0200, "Johannes Lund-Thomsen"
<JLT@post.tele.dk> wrote:

>Gi dem dog en chance Det er sq da fedt at de presser priserne

For forbrugerne ja, men for firmaet i længden holder det næppe en
meter (det gjorde deres første ide jo åbenbart ikke)


Kim Bjoern (21-09-2001)
Kommentar
Fra : Kim Bjoern


Dato : 21-09-01 14:22


> >Fik just en email fra subj, der siger, at de nu dropper det der clubfis
med,
> >at man skal være i klub sammen for at få minutprisen fra 1,75kr ned på
1,20
>
> Det selskab har lugtet langt væk af fiasko fra starten. Mit gæt er, at
> de snart lukker, så jeg ville nok være forsigtig med at indbetale alt
> for meget på kontoen på én gang.

Hmm, vi kan nok blive enige om, at deres poppede forsøg på at tiltrække
ungdommen ikke helt indfriede forventningerne.

> Deres superkoncept, club-fordelene, som skulle give dem 150.000 kunder
> i løbet af 30 måneder (og 3,5 mio. i hele Europa!)

Jeg er langt fra klar over, hvor du har dine tal fra. Og jeg har ikke hørt
tale om, at ClubBlahBlah skulle strække sig ud over DK's grænser.??

Worldonline/Tiscali og Orange derimod er multinationale selskaber...

Men de har vel indset at folk mest af alt fokuserer på minutpriser og SMS
priser. Så derfor går de under de andre på markedet med en ti-øre på
minutprisen, og en en-øre på SMS prisen. Det er der egentlig ikke noget
odiøst i. Det er præcis på samme måde på fastnettet.


> har åbenbart vist
> sig ikke at holde - hvorfor ellers droppe det til fordel for et
> koncept, som to selskaber (Tiscali/Telmore) indtil nu kun har kunnet
> skaffe omkring 75.000 kunder på, selv om de for langt de fleste
> mobilkunder er det billigste valg.

Lidt kryptisk formuleret?

75.000 kunder er vel tilsammen?

Telmore rundede for et par uger siden 50.000 kunder og holder d.d åbent hus
i den anledning.
Tiscali har (mig bekendt) færre kunder end Telmore - så det passer vel meget
godt med 75.000 sammenlagt?

Mvh

Kim



lcj@wanadoo.dk (21-09-2001)
Kommentar
Fra : lcj@wanadoo.dk


Dato : 21-09-01 17:33

On Fri, 21 Sep 2001 15:22:22 +0200, "Kim Bjoern" <antispam@nospam.com>
wrote:



>Jeg er langt fra klar over, hvor du har dine tal fra. Og jeg har ikke hørt
>tale om, at ClubBlahBlah skulle strække sig ud over DK's grænser.??

Det oplyste ClubBlahBlhas dir., Henrik Friis, i forbindelse med
lanceringen - både tal og ambitioner.


>Men de har vel indset at folk mest af alt fokuserer på minutpriser og SMS
>priser. Så derfor går de under de andre på markedet med en ti-øre på
>minutprisen, og en en-øre på SMS prisen. Det er der egentlig ikke noget
>odiøst i. Det er præcis på samme måde på fastnettet.

Det har jeg heller ikke påstået - jeg mener bare, at det kommer der
næppe nogensinde en god forretning ud af.
De er dels for sent ude, og dels tvivler jeg på, at f.eks.
Telmore/Tiscali-kunder gider at have besværet med at skifte selskab
for én øre pr. sms og ti øre pr. samtale pr. minut. Så nu skal
BlahBlah jagte den samme kundemasse som T/T, og med den hastighed, det
foregår I, er der langt til de 150.000 kunder, som skulle få Clubben
til at løbe rundt (med de gamle priser).
Til forskel fra TDC, Sonofon, Telia og Orange, så tjener selskaber som
BlahBlah, Telmore m.fl. kun penge, når kunderne ringer - de andre
tjener også penge, når der bliver ringet til deres kunder.


>75.000 kunder er vel tilsammen?

ja



elvis (21-09-2001)
Kommentar
Fra : elvis


Dato : 21-09-01 14:25


"Kim Bjoern" <antispam@nospam.com> skrev i en meddelelse
news:jJFq7.1420$t8.113502@news010.worldonline.dk...
> Hej NG
>

Endnu en ansat hos ClubBlahBlah...?? :)



Kim Bjoern (21-09-2001)
Kommentar
Fra : Kim Bjoern


Dato : 21-09-01 15:36


"elvis" <zacho@REMOVEmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:9off3t$29f5$1@news.cybercity.dk...
>
> "Kim Bjoern" <antispam@nospam.com> skrev i en meddelelse
> news:jJFq7.1420$t8.113502@news010.worldonline.dk...
> > Hej NG
> >
>
> Endnu en ansat hos ClubBlahBlah...?? :)

Ikke det fjerneste,

Undertegnede er 100% upartisk - men også 100% prisbevidst - med næb og klør!

Jeg har "reklameret" blandt de første herinde, både da Tiscali som de første
gik ned på 25 øre/sms, da Telmore fulgte med, da Telmore satte prisen pr
minut ned til 1,20 osv. Jeg følger blot markedet minutiøst. Hvordan kan det
være, at folk altid straks bliver beskyldt for at være "insidere", hvis der
falder en rose af.??

Kim



Johannes Lund-Thomse~ (21-09-2001)
Kommentar
Fra : Johannes Lund-Thomse~


Dato : 21-09-01 16:59

Nope, jeg er bare fattig datamatiker studerende

--
MVH Johannes
--= Som ikke har en smart signatur =-
"elvis" <zacho@REMOVEmail.tele.dk> wrote in message
news:9off3t$29f5$1@news.cybercity.dk...
>
> "Kim Bjoern" <antispam@nospam.com> skrev i en meddelelse
> news:jJFq7.1420$t8.113502@news010.worldonline.dk...
> > Hej NG
> >
>
> Endnu en ansat hos ClubBlahBlah...?? :)
>
>



Rune Årseth (21-09-2001)
Kommentar
Fra : Rune Årseth


Dato : 21-09-01 15:03


> Jeg var ved at flytte mine CLubblahblah numre til Telmore, men det kan
vist
> ikke betale sig længere :)

En superfordel som blabla har, er at man kan opdatere sin saldo via en SMS;
det er ret genialt.

Dog har de ikke udenlandstelefoni

så jeg ved stadig ikke hvilket selskabe jeg skal vælge



Kim Bjoern (21-09-2001)
Kommentar
Fra : Kim Bjoern


Dato : 21-09-01 15:40


"Rune Årseth" <runeREMOVETHIS@city.dk> skrev i en meddelelse
news:9ofh56$2d0m$1@news.cybercity.dk...
>
> > Jeg var ved at flytte mine CLubblahblah numre til Telmore, men det kan
> vist
> > ikke betale sig længere :)
>
> En superfordel som blabla har, er at man kan opdatere sin saldo via en
SMS;
> det er ret genialt.
>
> Dog har de ikke udenlandstelefoni

Nej, men det kan så være, det bliver taget op.

Som sagt var jeg på vej væk fra dem, da deres club-koncept ikke passede ind
i mit kram. Men da hele familen her har fået telefonnumre, der begynder med
606060xx, var det med at slå til, fordi det jo netop var muligt at portere
numrene - og senere endda portere dem til fastnet næste år i februar.
Telmore og Tiscali har jo nogle ret "skæve" nummerserier, men dem valgte jeg
grundet prisen.

Jeg er en af de dersens "shoppere", der har numre mange steder, når der er
lukrative "startpakker" på banen. Det startede Tiscali og Telmore jo med.
Tiscali med 99kr for et SIM kort incl 200 kr taletid. Telmore 99kr incl 99kr
taletid og 20% lagt oveni på optankede beløb frem til en bestemt dato osv...

Kim



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177587
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409127
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste