Skærme
Fijala 3554
19"-skærm
Fra : CK

Dato : 21-09-01 12:37

Samtron Professional & Graphics 96P
Size: 19" (18.0" viewable)
Max Resolution: 1600x1200@76Hz
Dot Pitch: 0,22
(www.edbpriser.dk)

Alt dette ser jo umiddelbart fint ud. Og så koster den endda kun kr. 2.427,-
det billligste sted. Hvad stikker der under? Hvordan kan den være så billig?
Er der noget jeg har overset?

--
Mvh Christian

For at skrive til mig - fjern de 3 X'er i emailadressen

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 22-09-01 20:47

CK wrote:

> [...]
> det billligste sted. Hvad stikker der under? Hvordan kan den være så billig?

De 0.22 er vist ikke målt på den måde som er den gængse metode!

Mvh

Bruno

Fra : Jop

Dato : 24-09-01 13:51

Nej, de 0,22 dpi er highlinear, som betyder at det er målt i højde, i stedet
for på siden, som det normalt er.
Men jeg har selv sådan en skærm, og den er helt fin til prisen, og samtron
bliver produceret af samsung!!

--
-- Rolig nu, Rom blev ikke brygget på en dag --
CK <chk@xxxit.dk> skrev i en news:9of8pd$1otf$1@news.cybercity.dk...