Office XP HELP!!!
Fra : Ewok

Dato : 21-09-01 11:40

Er der monstro nogen derude der har en aktiverings nøgle til Office XP Pro.
ikke et serie nummer men en aktiveringsnøgle.

i så fald vil jeg blive glad, da min egen er forsvundet, og support linien
siger jeg er fuld af løgn, og derfor ikke vil hjælpe mig.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 21-09-01 19:04

Ewok skrev i news:5QEq7.1255$sE.49053@news000.worldonline.dk:

> [...]
>
> i så fald vil jeg blive glad, da min egen er forsvundet, og support
> linien siger jeg er fuld af løgn, og derfor ikke vil hjælpe mig.

Har du prøvet at gå dem på klingen? Hvis du har samtlige licenser, papirer
osv. så kan de vel ikke påstå at du lyver? Hvad begrunder de evt. deres
afvisning med?

--
Kasper Damkjær - http://www.damkjaer.net

Outlook Express er _ikke_ en newsreader!
http://xnews.3dnews.net

Fra : Ewok

Dato : 25-09-01 13:06

Det er nemt nok den har været installeret på en bærbar som test og skulle så
slettes efter de famøse 49 gange
og skulle derefter installeres fast på min egen pc, og aktiveres, men mit
aktiverings papir var blevet væk og da jeg ville aktivere den via
internettet fik jeg no go den var allerede installeret på en anden maskine,
jeg ringede til MSO men de afviste det blankt.

kke noget med at den skulle køre begge steder, som systemadmin kender jeg
godt reglerne.
men da dette problem er rent privat er microsoft ikke særlig behjælpelige,
og troede åbenbart at alle er pirater. hvilket kke er tilfældet.

Men en venlig sjæl mailede mig en patch så nu kører den fint igen.

men tak for hjælpen alligevel

Evok