Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pige på vej....
Fra : Jan Lauenborg

Dato : 21-09-01 00:19

Portræt af pige med et vist udtryk....

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=1015

Med venlig hilsen

Jan Lauenborg

Fra : U. Pedersen

Dato : 21-09-01 14:17

On Fri, 21 Sep 2001 01:18:47 +0200, "Jan Lauenborg"
<jan.lauenborg@mail.dk> wrote:

>Portræt af pige med et vist udtryk....
>
>http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=1015
>

>Med venlig hilsen
>
>Jan Lauenborg

Det er nok ikke din skyld JAn, men serveren blev ikke fundet, der er
nok gået en orm i fælden

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 21-09-01 14:45

> Det er nok ikke din skyld JAn, men serveren blev ikke fundet, der er
> nok gået en orm i fælden
> --
>
> mvh
> U.P.

De klager over at baggrunden er for lys, men nej, jeg tror ikke det er
derfor at serveren ikke virker, den skal nok bare have et spark af en
webmaster....

Mvh Jan

Fra : Martin Koch

Dato : 21-09-01 16:37

On Fri, 21 Sep 2001 15:44:46 +0200, "Jan Lauenborg"
<jan.lauenborg@mail.dk> wrote:

>De klager over at baggrunden er for lys, men nej, jeg tror ikke det er
>derfor at serveren ikke virker, den skal nok bare have et spark af en
>webmaster....

- noget i den stil. Vi havde desv. en mindre strømafbrydelse :-/

Mvh,
Martin Koch
FotoKritik.dk

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 21-09-01 18:49

"Jan Lauenborg" <jan.lauenborg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Portræt af pige med et vist udtryk....

Nej hvor ser hun ond ud.....

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
www.colourartphoto.com/cap/userhtml/next/winners.htm

Fra : Erik Christensen

Dato : 21-09-01 19:07

"Jan Lauenborg" <jan.lauenborg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Portræt af pige med et vist udtryk....

Jeg kan godt forstå hun ser sur ud når hun skal gå med den hat, er det
en hendes mor har hæklet?

Mvh
Erik