Re. Det virker!!!!
Fra : Sv. Aa. Jensen

Dato : 07-01-01 16:40

Hurra det virker!!!! Stor tak til Anne-Marie Prange Madsen. Nu skriver jeg
bare "Re" i emnefeltet til det hele, så går det igennem. No problemos. Vi
har spurgt hos alle de kloge hoveder, vi kunne, og nu er problemet løst.
FLOT.
Hilsen Margit

Fra : N/A

Dato : 07-01-01 19:05

Fra : Martin Olsen

Dato : 07-01-01 19:05

Hej Jannie,
prøv evt. at gå ind under "funktioner", "konti" og klik på "egenskaber" og
se om dit navn der evt. står med store bogstaver.
Masser af Nethyggehilsener
Martin & Laika

Fra : N/A

Dato : 07-01-01 20:51

Fra : Søren Voigt

Dato : 07-01-01 20:51

"Jannie Sørensen" <jannie.s@get2net.dk> wrote in message
> Tror det virker nu

Ja nu er det kun den forkerte nyhedsgruppe.

Fra : Ann K.

Dato : 07-01-01 20:48

Hejsa.
Jeg aner intet om jeres spm... men når jeg ikke kan hitte ud af det, så
spørger jeg i dk.edb.internet.software.mail+news.
Dér ved de hvad man skal gøre... og de er ret søde til at hjælpe

Mvh Ann

Fra : Margit & Sv. Aa. Jen~

Dato : 08-01-01 16:59

Ann K. <tsars@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BK366.8813$zH2.375485@news000.worldonline.dk...
> Hejsa.
> Jeg aner intet om jeres spm... men når jeg ikke kan hitte ud af det, så
> spørger jeg i dk.edb.internet.software.mail+news.

Er det en nyhedsgruppe, der hedder sådan?
Margit

Fra : Mari

Dato : 08-01-01 19:38

"Margit & Sv. Aa. Jensen" <saaj@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:93cnrl$ouf$1@news.inet.tele.dk...

> Er det en nyhedsgruppe, der hedder sådan?
> Margit

Ja, og man kan hjælpe læseren ved at gøre linket "klikbart". Så skriver man
news:dk.edb.internet.software.mail+news .
Når du klikker på linket, åbnes gruppen så du kan du læse med,
og du får muligheden for vælge at abonnere på den.

Alle andre nyhedsgrupper kan du finde ved at se/vælge i Funktioner --> Vælg Nyhedsgrupper.
De danske starter med dk. - ellers kan du bare taste et ord i søgefeltet
så vises de grupper, som dit søgeord indgår i.

Denne sidste type vejledning skal man i news:dk.velkommen og bede om.
Læs med i den gruppe et stykke tid, og der dukker med garanti nogle
tips og tricks op.

--
Venlig hilsen
M a r i a n n e H a n s e n

Fra : John

Dato : 07-01-01 19:14

Hej Jannie.

Prøv at gå ind i flg.:-

Outlook / Funktioner / Konti / Nyheder / Egenskaber

Står dit navn her markeret med store bogstaver
under fanen "brugeroplysninger" ?.

Nethygge .
John og lab-x Basse..