Please hjælp mig!!! Har mistet mine adress~
Fra : Night Hawk

Dato : 20-09-01 20:56

Har mistet alle mine bookmarks så nu er den eneste jeg kan huske er dvdoo
kom bare med alle alle dem i har, og en kæmpe tak til dem der hjælper..

ps: dem der laver virusser burde blive skudt, for nu er det anden gang på to
måneder

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 20-09-01 21:48

"Night Hawk" <Lean@12move.dk> skrev:
> Har mistet alle mine bookmarks så nu er den eneste
> jeg kan huske er dvdoo kom bare med alle alle dem
> i har, og en kæmpe tak til dem der hjælper..

Du kan dl mine Bookmarks from here:
http://hjem.get2net.dk/bbservice/DVD%20K%f8b%20&%20Info!.zip
Der er sikkert en masse skrammel i mellem, men jeg håber der var nogle
brugbare ind i mellem.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Kurt Brixen

Dato : 20-09-01 22:15

On Thu, 20 Sep 2001 21:56:10 +0200, "Night Hawk" <Lean@12move.dk>
wrote:

>Har mistet alle mine bookmarks så nu er den eneste jeg kan huske er dvdoo
>kom bare med alle alle dem i har, og en kæmpe tak til dem der hjælper..

Jeg har et par stykker her

http://www.dvdproshop.dk/
http://www.axeldvd.dk/
http://www.bensonsworld.co.uk/
http://www.cdguru.com/
http://www.coolashop.com/
http://www.dddhouse.com/
http://www.dvdboxoffice.com/
http://www.dv-depot.com/
http://192.38.242.50/dvdoo/start.asp
http://www.futureent.com/
http://www.movietyme.com/
http://www.asian-movies.dk/
http://www.dvdproshop.dk/

Kurt Brixen

Fra : Lisa Andersen

Dato : 21-09-01 08:46

Mht virus, har du overvejet firewall eller virusguard?
Mvh Lisa

Fra : Deaster

Dato : 21-09-01 13:13

"Lisa Andersen" <lisa@paradis.dk> wrote in message
> Mht virus, har du overvejet firewall eller virusguard?

Øhh, hvornår har en firewalle hjulpet på virus ?

Jesper (Deaster)
KLIP>

Fra : Peter B. Juul

Dato : 21-09-01 13:22

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> writes:

> "Lisa Andersen" <lisa@paradis.dk> wrote in message
>
> Øhh, hvornår har en firewalle hjulpet på virus ?

Siden man begyndte at lave firewalls med indbygget viruscheck.

--
Peter B. Juul, o.-.o When you are a Bear of Very Little Brain, and you Think
The RockBear. ((^)) of Things, you sometimes find that a Thing which seemed

Fra : Deaster

Dato : 21-09-01 13:51

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> Siden man begyndte at lave firewalls med indbygget viruscheck.

Ahh, det var der den var skjult, fungerer det egentligt ordentligt hvis det
er en linux firewall.?

Jesper (Deaster)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 21-09-01 14:12

> Ahh, det var der den var skjult, fungerer det egentligt ordentligt hvis det
> er en linux firewall.?

Fungerer motoren ordentligt, hvis det er en bil?