Adgang til flere drev via FTP
Fra : Kim Jensen

Dato : 20-09-01 20:30

Jeg ved ikke lige om dette er den rigtige gruppe, men der er sikkert en her
der kan hjælpe

Jeg har en FTP-server hvor bruger starter på drev F, men vedkommende skal
kunne gå videre til drev E, uden at vide det er E-drevet (dvs. at han ikke
selv kan skrive det i FTP-klienten).

Jeg har prøvet med et alm. windows-link på F-drevet, men FTP-klienten
downlaoder det bare.

Hvad kan jeg gøre ?

/Kim

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 20-09-01 23:34

hmm - jeg ville kikke lidt på IIS og virtuelle folders.

Mvh
Martin

Fra : Kim Jensen

Dato : 21-09-01 14:22