Hejsa hvem her den her
Fra : Britta & Jens Koch

Dato : 20-09-01 20:24

Brydevalsen jeg mangler den som mp3

--
M.V.H
Britta & Jens Koch
jens.britta@tdcadsl.dk

Fra : Henrik Boegh

Dato : 20-09-01 21:38

Britta & Jens Koch told the rest of dk.kultur.musik:

> Brydevalsen jeg mangler den som mp3

Brydevalsen?!??
Selvom det her er den korrekte gruppe tror jeg nok jeg vil spørge en flink
sjæl i dk.sport der ligger inde med 'Asbjørn Riis samlede værker' på video
om han eller hun ikke vil grabbe lyden fra en af dem og encode dem i en
mp3-fil.

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/
*** There's an X_ to much in my email address ***

Fra : Lars B.

Dato : 20-09-01 22:04

In article <3baa4218$0$288$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
jens.britta@tdcadsl.dk says...
> Brydevalsen jeg mangler den som mp3
>
> --
> M.V.H
> Britta & Jens Koch
> jens.britta@tdcadsl.dk

Brydevalsen ????
--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : ole damgaard

Dato : 21-09-01 13:57

> Brydevalsen jeg mangler den som mp3
hvis i virkelig mener Brudevalsen kan den downloades her
http://www.bryllupsklar.dk/styrp%C3%A5/brudevalsen.htm
hvor i i øvrigt osse kan finde danselektioner.