netscape -hvor?
Fra : unisex

Dato : 20-09-01 19:15

SÅ er det vist på tide at skrotte Microsoft browser mm, ligger seneste
netscape på cover CD ved nogle computerblade?

--
Remove 'antispam' from email addy

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 20-09-01 21:41

"unisex" <666@beskedANTISPAM.com> skrev i en meddelelse
> SÅ er det vist på tide at skrotte Microsoft browser mm, ligger seneste
> netscape på cover CD ved nogle computerblade?

Nu læser jeg ikke computerblade, men en lille anbefaling måske? Prøv Opera
fra www.opera.com. Den fylder næsten ingenting og er efter min mening en
langt bedre browser end NS.

/Kasper
<http://kyndsberg.dk/>

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 21-09-01 10:55

"unisex" <666@beskedANTISPAM.com> wrote in message
> SÅ er det vist på tide at skrotte Microsoft browser mm, ligger seneste
> netscape på cover CD ved nogle computerblade?
>

> --
> Remove 'antispam' from email addy

Netscape følger med det Engelske bladet: .net
Men som nevnt av Kasper så er Opera langt bedre.
Thore Øivind

Fra : Mogens Isager

Dato : 22-09-01 11:02

Hey,

unisex wrote:

> SÅ er det vist på tide at skrotte Microsoft browser mm, ligger seneste
> netscape på cover CD ved nogle computerblade?

Det vil faktisk være billigere at download'e det end at købe et blad til
50+ kr. Jeg mener i øvrigt at Netscape er med på Alt om data's CD...

--
Mogens Isager (remove dontspam. from email)