Problemer med visning after IE 5.5 SP2
Fra : ¯`·.¸J@nner¸.·´¯\)

Dato : 20-09-01 18:22

Efter at have installeret service pack 2 for IE 5.5 fra
http://www.microsoft.com/security/ har jeg fået problemer med at vise
billeder på hjemmesider uden der absolut skal klikkes på den højre side af
musem og slavisk vælges vis billede .........gaaaaaaaaaaaaaab det er sgu
trist. Sjovt nok havde jeg samme problem da jeg installerede IE 6 blot for
at prøve det ....... Så problemet må ligge i et eller andet nyt tiltag fra
Mikroblød

Nogen forslag ........ og ja i avancerede indstillinger er der hak i vis
billeder , så åbenlys er problemet ikke.

Hygge og på forhånd tak

Janner

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 20-09-01 19:14

"¯`·.¸J@nner¸.·´¯)" <ask@me.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen forslag ........ og ja i avancerede indstillinger er der hak i vis
> billeder , så åbenlys er problemet ikke.

Slet dine midlertidige internetfiler...

> Hygge og på forhånd tak
>
> Janner

/Kasper
<http://kyndsberg.dk/>

Fra : ¯`·.¸J@nner¸.·´¯\)

Dato : 20-09-01 19:55

> Slet dine midlertidige internetfiler...

Hvad skulle det hjælpe ? , og nej efter at have slettet over 10000 filer er
det stadigt det samme

Hygge

Janner

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 20-09-01 21:37

> Hvad skulle det hjælpe ? , og nej efter at have slettet over 10000 filer
er
> det stadigt det samme

.... og genstartet Explorer og genstartet Windows (98 ?) ?

IE's cache er en mærkelig størrelse og det er derfor mange spørgsmål i denne
gruppe bliver besvaret med "Prøv at tøm din cache". Efter genstart mv. og
den så stadig ikke virker efter hensigten har jeg ikke nogle umiddelbare
ideer. Så må problemet ligge et andet sted end i selve Explorer.

> Janner

/Kasper
<http://kyndsberg.dk/>

Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨

Dato : 21-09-01 09:14

"¯`·.¸J@nner¸.·´¯)" <ask@me.com> wrote in message

KLIP

Så problemet må ligge i et eller andet nyt tiltag fra
> Mikroblød

Jeg tvivler, nærmere nok en 040 fejl.

Mogens

Fra : ¯`·.¸J@nner¸.·´¯\)

Dato : 21-09-01 16:31

> Så problemet må ligge i et eller andet nyt tiltag fra
> >

> Jeg tvivler, nærmere nok en 040 fejl.
>
> Mogens

Godt så Mogens ........ Kloge Åge

Vi takker for dit svar desværre kunne det heller ikke bruges til andet end
at underholde dig selv.

Med Venlig Hilsen

Janner