3COM OfficeConnect 511
Fra : Jesper Kjeldsen

Dato : 20-09-01 17:52

Hejsa!
Jeg sidder med en 3COM OfficeConnect 511 som jeg gerne skulle have
omkonfigureret. Der er bare et lille problem! Jeg kender ikke koden - og den
kan ikke fremskaffes
Bagpå routeren sidder en lille resetswitch, men den kan jeg ikke få til
noget som helst. Men hvordan hulen kan jeg så få resettet den så jeg kan
starte på en frisk konfiguration?

(har søgt i en times på 3COMs hjemmeside, men der findes ikke noget på denne
routere og de andre routere der findes noget på kan ikke bruges på denne

Mvh
Jesper

Fra : Erik Varn Semey

Dato : 20-09-01 20:51

Standard Password til 511 er PASSWORD

Fra : Jesper Kjeldsen

Dato : 20-09-01 22:18

"Erik Varn Semey" <esemey@eterra.dk> skrev i en meddelelse
> Standard Password til 511 er PASSWORD

Og hvis nogen har ændret den til noget andet, hvad så?!?

Mvh
Jesper

Fra : Jesper Kjeldsen

Dato : 20-09-01 23:15

"Jesper Kjeldsen" <usenet@jknet.danmark> skrev i en meddelelse
> Og hvis nogen har ændret den til noget andet, hvad så?!?
>
> Mvh
> Jesper

Nu lykkeds det efter mange timers søgen rent faktisk at finde noget om det
på 3COM hjemmeside (hvis nogen er interessert i en guided tour rundt på
deres side så bare sig til - jeg kender den ret godt nu!!!)
Til andre med samme problem:
http://knowledgebase.3com.com/division/publisher.asp?id=112.0.1737453.157492
9&resource=&number=11&type=CONTEXTID

Mvh