Så kom der liv i Telmore.
Fra : John K

Dato : 20-09-01 16:45

Efter at Frank (direktør) og Allan (supportchef) hos Telmore tog fat om
problemerne, skete der enedelig noget, og min telefon er nu blevet åbnet.

Nu håber jeg så bare at Telmore arbejder på at undgå lignende situationer,
så andre kunder ikke havner i samme situation.

Telmore har da også lovet at følge op på sagen internt, så lignende sager
forhåbentlig undgåes i fremtiden.

Min "kamp" mod Telmore er altså slut, og jeg er da rimelig tilfreds med
afslutningen på hele sagen.

Mvh

John K

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 20-09-01 17:21

In article <3baa0f13$0$14818$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
sydfynsfm@nospam.hotmail.com says...
> [...]
> forhåbentlig undgåes i fremtiden.
>
> Min "kamp" mod Telmore er altså slut, og jeg er da rimelig tilfreds med

Næste "milestone" er en netop udsendt email til alle kunder der har
ønsket at flytte fra Telefona til Telmore. De har modtaget følgende
brev:

Som det fremgår er det ikke Telmore der i dette tilfælde har været årsag
til problemet, dermed ikke sagt at vi ikke har ansvaret. Vi presser
hårdt på at få andre operatører/providere til at vedstå sig delansvaret
for at kunder, der vil flytte, oplever det som en process uden praktiske
problemer.
Emne: Din overflytning fra TeleFona til TELMORE

Kære kunde

TELMORE har gennem den sidste tid arbejdet på at overflytte dit
mobilnummer fra TeleFona. Dette er endnu ikke lykkedes p.g.a. en række
komplikationer hos TeleFona og vi beklager meget forløbet.

Problemet er imidlertid blevet løst, og vi forventer derfor at påbegynde
den sidste del af overflytningen i denne uge. Da det drejer sig om en
stor gruppe af overflytninger, må du forvente at TeleFona skal bruge op
til 10 dage på at overflytte dit mobilnummer til TELMORE.

Vi har tidligere bedt TeleFona om en forklaring på forsinkelsen og har i
dag fra Connie Duedahl, direktør for TeleFona, modtaget en beskrivelse
af problemet. Med tilladelse fra Connie Duedahl vil vi gengive hendes
brev:

"Som du jo nok desværre er bekendt har TeleFona haft problemer med
fraportering af dit telefonnummer. Der er nu fundet en løsning, som
medførte ændringer i TDCs systemer. Ændringen er nu foretaget og
TeleFona har tilsat ekstra ressourcer for at få afviklet den opståede
pukkel. Således vil alle porteringsønsker fra Telmore være besvaret til
TDC senest fredag d. 28/9-01.

Tak for den tid du var kunde hos TeleFona og held og lykke hos
Telmore."

Med venlig hilsen
TELMORE