Flugtskydning
Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 18-09-01 20:35

Jeg var ude med nogle spørgsmål om flugtskydning i foråret. Og jeg fik
blandt andet det gode råd at tage et kursus på skydebanen.
Det gjorde jeg selvfølgelig, og det er en meget god ide, for her på Bornholm
har man et kursus der strækker sig over fire tirsdage, med flere forskellige
instruktører, der hver lægger vægt på forskellige ting. Og efter hvad de
siger, er det kun her på Øen, man har et kursus der løber over længere tid.
Jeg fik meget ud af det, og det gode var at man fik mulighed for at tør
træne hjemme, og bearbejde det man lærte fra gang til gang.
Jeg kan kun anbefale, at man følger et sådant kursus.
Hermed en tak til alle instruktørene på Bornholm.
Bjarne Aa