Sådan klarede vi det....
Fra : Ann K.

Dato : 01-01-01 11:42

Hejsa.
Hi, hi... Vi klarede den!!!
Sif er ganske vist stadig forskrækket, når der virkelig kommer et ordentligt
brag udefra, men vi kom da igennem nytårsaften uden alt for meget bøvl.
Genboen havde oven i købet kæmpeparty, med alt der til hørende...

Og hvordan gjorde vi så???
Allerførst meldte vi afbud til de invitationer, vi havde modtaget - og sagde
selv nej til uindbudte gæster (der kommer jo altid nogen forbi nytårsaften,
hvis man er hjemme).
Og så - d. 26/12 begyndte vi at tømme stuen for alt indhold... d.28/12 rev
vi det gamle gulvtæppe af... d. 29/12 rettede vi gulv op... d. 30/12 lagde
vi helt nyt parketgulv ... og natten mellem d. 31 og d. 1 sleb vi
gulv!!!!!!! kun afbrudt af en lille pause kl. 24, hvor hundene fik serveret
deres mad - og vi skålede for vores nye gulv
Af mystiske årsager vil Sif nemlig hellere høre på en larmende
gulvslibemaskine fremfor brag udendørs Faktisk snorksov hun....
Metoden er ganske vist ret besværlig, og dyr - og vil under ingen
omstændigheder blive gentaget næste år!!!!! Men den virkede i år...

Så kan vi nå at få bugt med resterne af hendes angst til næste nytårsaften
(forsyningen af hundepropper er i hvert fald stor

Heldigvis er Dise komplet ligeglad med slibemaskiner og fyrværkeri... men
hun kan til gengæld ikke fordrage boremaskinen - eller naboens klaprende
flagstang

Godt nytår
Mvh Ann, Sif, Dise og Jan, der stadig sover

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 01-01-01 12:00

og natten mellem d. 31 og d. 1 sleb vi
> gulv!!!!!!! kun afbrudt af en lille pause kl. 24, hvor hundene fik
serveret
> deres mad - og vi skålede for vores nye gulv

<> Godt nyt år - og hjertelig til lykke med jeres nye flotte gulv - håber
både I og hundene får glæde af det.

Masser af hils fra
Anne-Marie

Fra : Pouline

Dato : 01-01-01 13:04

Flot og godt nytår
En opfordring til alle nuværende og ikke mindst fremtidige hundeejere; KØB
NU DE HUNDEPROPPISTOLER OG VÆN JERES HUNDE TIL HØJE KNALD TIDLIGT!!!
Ja, undskyld jeg råber, men det burde altså være lige så naturligt som at
træne lineføring og menneske kontakt!!
Smil og ønsker for et godt nytår
Pouline
<6aZ36.18100$gs1.722527@news010.worldonline.dk>...

Fra : N/A

Dato : 02-01-01 06:39

Fra : Zirfelt

Dato : 02-01-01 06:39

Hej Jannie
> At en hund er tilvænnet skud og hundeproppistoler er skam ingen
garanti!!!!
klip

Så kunne man måske gemme lidt af fyrværkeriet, og så træne med det i løbet
af året.

Godt nytår fra
Irene

www.zirfelt.dk