sterrilisation "efterveer"...
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-09-01 14:26

hej

som i sikert husker er rasmine lige blevet sterriliseret med de
deraffølgende problemer med stingene....
nu er hun faktisk helet op og arret ser fint og flot ud..... hun har pillet
stingene ud og bortset fra en lille fordybning der hvor arret "gik op" er
det flot...
nu er det så det undrer mig at hun ligesom har en fast "knold" inde bag
arret......
den er lige så langt som arret og går ca 1½ cm ud på hver side..... jeg vil
skyde på at den er 1½ cm "høj" men sidder ligesom fast..........

som den pyldre missemor jeg nu er undrer det mig jo ( nok mest fordi jeg
havde en hund der engang fik kræft på den måde efter en operation)
er det normalt??
min fornuft siger mig at det nok er det underliggende arvæv der lige skal
falde på plads... har i andre oplevet en lignende "knold" på jeres missere
.....???
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
støt ofrene fra World Trade Center på www.supportusa.dk

Fra : Fie

Dato : 20-09-01 14:54

Hej Sabina

> min fornuft siger mig at det nok er det underliggende arvæv der lige skal
> falde på plads... har i andre oplevet en lignende "knold" på jeres missere
> ....???

Jep, det får misserne som regel efter en sterilisation Jeg kan ikke huske
hvad den lille knold er, men mener det er væv og blod. Knolden går væk efter
2-3 uger.

Hilsen
Fie