KONDELOMMEN
Fra : chokmah

Dato : 20-09-01 13:46

Nå jeg hmmm.... trode jeghavde en slags vorte ¨på min forhud - har haft
det siden jeg var 18 tror jeg - når men så ville jeg nu egentligt godt
af med *vorten* fanme om det så ikke var EN kondelom - ikke at den
smitter .. da den så at sige er indkapslet.
NU ved jeg ikke om det var et freudian slip men jeg havde ne fatale den
17-9 tror jeg ved en hudlæg.

nu er jeg jo ikke så glad for smerte der berøre mig selv - er der nogen
der har erfaringer med at få dem / sårn en fjernet ?
MvH
Bo

http://www.kandu.dk/

Fra : Steen Johansen

Dato : 21-09-01 00:05

"chokmah" <chokmah.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> nu er jeg jo ikke så glad for smerte der berøre mig selv - er der nogen
> der har erfaringer med at få dem / sårn en fjernet ?

At få en kondelom fjernet gør utroligt ondt
det gør ondt i flere uger.
Godt det ikke er mig.
Når du kommer til Marster of tortur
bliver den penslet med noget ildvand
ved navn : Podofylin
10 sek, efter starter løjerne
MvH Steen

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 21-09-01 09:01

On Fri, 21 Sep 2001 01:05:06 +0200, "Steen Johansen"
<steen.belle@post.tele.dk> wrote:
Tak Steen !

>At få en kondelom fjernet gør utroligt ondt
>det gør ondt i flere uger.
>Godt det ikke er mig.

Det glæder mig afligevel at du deler din erfaring med mig - min er en
gammel *krigs skade* fra jeg var 17-18 , jeg ved ikke med din eller
dine - men du skulle nu bruge kondom når du tager tilbage til vor
fælles rejsemål i østen !!!!!

>Når du kommer til Marster of tortur
>bliver den penslet med noget ildvand
>ved navn : Podofylin
>10 sek, efter starter løjerne

Jaa man kan well få lagt en lokal bedøvelse ?
MvH
Bo

Fra : Steen Johansen

Dato : 22-09-01 16:13

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <stigmata_2o1o@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:1nslqto9k31eh5gb1g35aha3vh0avgv5vi@4ax.com...
> [...]
>
> Det glæder mig afligevel at du deler din erfaring med mig - min er en
> gammel *krigs skade* fra jeg var 17-18 , jeg ved ikke med din eller
Den har endnu flere år på bagen (det var i røven)

Pjat du mærker intet.
Du pensler dyret i et par uger
og væk er din "gamle ven"

MvH Steen

Fra : chokmah

Dato : 22-09-01 16:41

"Steen Johansen" skrev d. 22-09-01 16:13 dette indlæg :

> Den har endnu flere år på bagen (det var i røven)

ikke min !!!!

der ikke i.flg læge er smitte bære !

> Pjat du mærker intet.
> Du pensler dyret i et par uger