At save bunden ud af sit Akvastabil skab ?
Fra : Frank

Dato : 20-09-01 13:28

Hej,

Jeg har et 530L sort Akvastabil Effect Line med tilhørende møbel med skab.

Konen er ved at være træt af at se på den militærgrønne Eheim 2260 (tror jeg
den hedder) så jeg ville forsøge at placere den i skabet men men ....

Den er 5-10 cm for høj...

Spørgsmål: Kan jeg save bunden ud af skabet uden at det går ud over
stabiliteten i møblet ? Jeg vil selvfølgelig kun save ca. 5 cm indenfor
kanterne.

Er der nogen som har gjort det eller har en idé om det så pip...

Mvh
/Frank

Fra : Frede

Dato : 21-09-01 06:33

"Frank" <frankwodstrup@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kanterne.
>
> Er der nogen som har gjort det eller har en idé om det så pip...

Jeg har "boret" et hul på 25cm i diameter midt i skabet og det har
tilsyneladende ikke
skabt nogle problemer.
Hullet er boret i bunden så filteret står direkte på gulvet.
Min pumpe er en Sacem 2000, med slangetilslutninger i toppen, det er vist
lidt andeledes med Eheim 2260, som har en slange i bunden.

Mvh
Henrik