Wienerkalk og ridser
Fra : Carsten Gall

Dato : 20-09-01 12:47

Der var for lang tid siden lidt snak om Wienerkalk, og om dets evne til at
fjerne ridser.

Jørgen Leth polerede hækken på en båd med det, med godt resultat, men virker
det også på
glas?
Er der nogen der har prøvet i praksis??

Carsten

Fra : Marcussen

Dato : 20-09-01 20:17

"Carsten Gall" <cgall@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fjerne ridser.
>
> Jørgen Leth polerede hækken på en båd med det, med godt resultat, men

Jeps! Jeg fik overhovedet intet resultat ud af det, så for mit vedkommende
var det ikke andet end spild af tid og penge at forsøge. Jeg skal dog ikke
kunne sige om meget små ridser kan fjernes, idet mine var (og er
forholdsvis dybe.

Fra : Carsten Gall

Dato : 20-09-01 20:40

Marcussen <Marcussen@get2net.dk> skrev i en
> [...]

> var det ikke andet end spild af tid og penge at forsøge. Jeg skal dog ikke
> kunne sige om meget små ridser kan fjernes, idet mine var (og er

Ok, så blev jeg da så meget klogere, men det skadede heller ikke glasset?

Carsten

Fra : Marcussen

Dato : 20-09-01 20:43

> Ok, så blev jeg da så meget klogere, men det skadede heller ikke
glasset?

Det eneste der skete var at akvariet blev MEGET beskidt. Ud over det kun jeg
ikke rigtig se noget.

Det skal nok også lige bemærkes at jeg ikke havde tålmodighed til at pudse
særlig lang tid, så hvis du gør kan det måske hjælpe, og det kan selvf. også
være at det så vil tage skade. Hvad ved jeg (Jeg var bare skuffet)