Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon Coolpix 5000
Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 20-09-01 11:22

Så kom Nikon igen med noget der ligner et rigtigt 'top of the
class' kamera
http://www.dpreview.com/news/0109/01091802nikoncp5000.asp

Jeg glæder mig til at læse deres normalt meget detaljerede tests.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 21-09-01 19:33

Ser lovende ud, men hvorfor fa´n, skal det være så grimt og klodset..?
(IMHO)

/Asger Ellekrog

Fra : J Skantse

Dato : 21-09-01 20:17

"Asger Ellekrog" <asger.ellekrog@get2net.dk> wrote in message
> Ser lovende ud, men hvorfor fa´n, skal det være så grimt og klodset..?
> (IMHO)

Køn er den måske ikke, men klodset ?
Har du set størrelsen, 102 x 82 x 68 mm , den er faktisk ikke ret stor.

Ligner noget der ligger godt i hånden med det store håndgreb.

mvh/Jørgen

Fra : Erik Christensen

Dato : 22-09-01 22:44

"Asger Ellekrog" <asger.ellekrog@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Ser lovende ud, men hvorfor fa´n, skal det være så grimt og klodset..?
> (IMHO)

Sjovt du siger det, jeg har bestilt Canon's G2 og jeg synes den er grim i
forhold
til Nikon, men jeg holder ved G2'eren fordi jeg ved hvad jeg får, Nikon er
ikke
der ikke anmeldelser på endnu, men jeg synes den er rigtig flot designet.
Desuden er den mindre, i bredden i altfald.

Hvis jeg kunne vælge det bedste fra begge i forhold til det jeg ved nu om
Nikon
blev det Nikon's hus med Canon's indmad + Nikon's macro ned til 2cm, det må
kunne give nogle imponerende nærfotos af insekter og andet småkravl.

Mvh
Erik

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 24-09-01 07:42

> [...]
2cm, det må
> kunne give nogle imponerende nærfotos af insekter og andet

Jeg ville nu bytte canon's indmad ud med Nikon indmad. altså rent
nikon kamera.
Men om det skal være canon/nikon er nok mere en smagssag end en
reel forskel. De skiftes jo til at vinde tests.

Fra : KASO

Dato : 25-09-01 08:43

"Asger Ellekrog" skrev d. 21-09-01 19:33 dette indlæg :
> Ser lovende ud, men hvorfor fa´n, skal det være så grimt og klodset..?

Det er meningen at du skal se IGENNEM det - ikke PÅ det

http://www.kandu.dk/

Fra : Rune Baess

Dato : 25-09-01 20:27

> Det er meningen at du skal se IGENNEM det - ikke PÅ det

Medmindre meningen er at ANDRE skal se på det ...

Fra : Per Madsen

Dato : 22-09-01 18:29

Hej Søren
Det ser spændende ud, når man læser de
foreløbige specs.
Så vidt jeg har forstået, kan der ske ændringer
i specs og udseende.
Tænk, at der skulle så mange modeller af CoolPix til,
før der kom et med hot shoe til flash.
mhv
Per