Frayas Version af Lenord Chones Helleluja
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 20-09-01 09:54

Nogen der har nogen ide om hvor man kan få den henne. Gerne download. eller
send den på mail !

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 20-09-01 13:46

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Nogen der har nogen ide om hvor man kan få den henne.

Tjah, nu beder du selv om det: Den blev udgivet på single i 1999. En
velassorteret pladehøker kan måske støve den op et sted (prøv Stereo Studio
eller en anden biks med lidt ekspertise). Ellers er brugtforretningerne nok
det bedste bud.

> Gerne download. eller
> send den på mail !

Du kan prøve at kigge forbi www.freya.dk men det ser ikke ud til, at de har
downloads der. Jeg kunne ikke umiddelbart finde en kontaktadresse derinde,
men prøv at lægge en request i gæstebogen, så er jeg sikker på, at der er
en, som kan hjælp dig.

Alternativt er der jo alle de ulovlige kanaler, men det må du selv finde ud
af. dk.kultur.musik er ikke det rette sted for den slags.

Mvh.
NIkolaj

Fra : ekphoto

Dato : 25-09-02 08:47

"Nikolaj Borg" skrev d. 20-09-01 13:46 dette indlæg :
> "Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote in
message

Hej Nikolaj
Du kan læse om Freya's version af Leonard Cohen's "Hallelujah" og se den
tekst, som Freya har valgt at synge og hvorfra sangen stammer (Cohen
1984) og hvor Freya's udgave blev brugt (filmen MAX) på min fansite for
Freya på www.freyaladybird.dk. (se under "CD-covers" samt "Lyrics").
Cd-singlen er udsolgt, men hvis du ikke kan skaffe cd'en andre steder
fra, kan du købe et ex af mig. V.h. Eric Klitgaard (eric.photo@it.dk)

http://www.kandu.dk/

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 25-09-02 09:30

ekphoto wrote:

> Hej Nikolaj

Hej Expo

Det er ikke mig, der har stillet spørgsmålet

/Nikolaj

Fra : MetalMickey

Dato : 25-09-02 12:09

Den eneste version af Hallelujah man behøver er Jeff Buckley's...

-Thomas

--
"It has been my duty to practise six hours a day. Fuck my guitar. Too easy."
- Richey James

www.staybeautiful.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 25-09-02 12:54

MetalMickey wrote:
> Den eneste version af Hallelujah man behøver er Jeff Buckley's...

Hvilket vist også var svaret, da spørgsmålet blev stillet oprindeligt

/Nikolaj

Fra : Los

Dato : 20-09-01 23:04

Hej Jakob.

Ved godt, at det ikke er det, du spørger om, men har du hørt Jeff Buckleys
version?
Den er fantastisk. Sangen ligger på albummet "Grace", der i sin helhed er
blandt de mest intense albums jeg har hørt til dato. Den mand sang hjertet
ud. Ærgeligt, at han skulle dø så ung.

Mvh.

Morten

Fra : Esben I.

Dato : 23-09-01 22:41

Hvis du vil ud på nettet & søge, bør du nok søge på
"Freya" , "Leonard Cohen" og "Halleluja"
mvh
Esbn I.