Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Søges "gør det selv kalender"
Fra : møller

Dato : 20-09-01 06:47

Hej

Måske lidt OT og så alligevel.....

Er der nogen her i gruppen der ved hvor man kan finde en 2002 kalender.

Det skal være en man f.eks kan indsætte i word så man kan lave en kalender
med sine egne billeder.

Mvh Møller

Fra : emj

Dato : 20-09-01 08:46

møller skrev i <_ofq7.7542$lk7.129773@news.get2net.dk>:

>Er der nogen her i gruppen der ved hvor man kan finde en 2002 kalender.
>
>Det skal være en man f.eks kan indsætte i word så man kan lave en kalender
>med sine egne billeder.

http://search.officeupdate.microsoft.com/TemplateGallery/ct133.asp
Hilsen emj

Fra : Michael Schrøder

Dato : 22-09-01 23:02

> http://search.officeupdate.microsoft.com/TemplateGallery/ct133.asp

Det er slet ikke tosset - bortset fra den skøre ide med at søndag er ugens
første dag...

mvh Michael Schrøder

Fra : emj

Dato : 24-09-01 01:36

Michael Schrøder skrev i
<3bae4633$0$263$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Det er slet ikke tosset - bortset fra den skøre ide med at søndag er ugens
>første dag...

Det er det også i den danske version af wizarden.
Hilsen emj

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 24-09-01 07:37

Hej

On Mon, 24 Sep 2001 02:36:18 +0200, emj <emj@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Michael Schrøder skrev i
>
>Det er det også i den danske version af wizarden.

Vilket i begge tilfälde er ganske naturligt. Det er ikke så mange år
siden ugen begyndte med en söndag. For egen del er jeg så gammel at
jeg syntes det sköre er at slutte ugen med söndag.

Nå det var OT, undskyld.

mvh Hans Peter Larsson

Visby, Sverige

Fra : Pico

Dato : 20-09-01 15:21

"møller" <pmn@digianswer.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Måske lidt OT og så alligevel.....
>
> Er der nogen her i gruppen der ved hvor man kan finde en 2002
kalender.

Har du ikke MS Publisher ? Der er det direkte en del af programmet. Det
er det også i MS word, jeg har ikke prøvet det men start hjælp og søg på
kallender.
Pico