hjælp kan ikke se v.nr. når jeg trykker *#~
Fra : allanwiil

Dato : 20-09-01 00:54

Hej alle
jeg har købt et kabel hos t-hansen til min kones 3310
og skulle låse den op så hun kan bruge sit gamle sim kort
og da jeg ikke har en SKID forstand på det læste jeg jo på nettet
hvordan det skal gøres
men da jeg har prøvet 1 gang skriver den SIM-Kort er ikke accepteret
også med det kort den er solgt med
og nu kan jeg ikke se hvilken vertion der er på den
jeg har nu bestilt et flash-kabel og hentet en fls.fil med vertion 04,45

det stod der inden jeg startede
og nu til mit spørgsmål skal det være en bestemt vertion af unlocker jeg
skal bruge ????????
håber at i kan hjælpe mig

PS
jeg har læst alle dem der kan gøre det for mig
men jeg vil selv prøve med lidt hjælp fra jer
dette sted er ellers et vældigt godt sted at finde det man ikke lige kan
finde ud af selv
på forhånd tak

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Kristensen

Dato : 20-09-01 02:15

Hej!
Du kan bla. bruge Dejan Flasher, den kan hentes på
www.cro-web.com/maroon.Der er en ver. 1.00 den virker, men hent lige fls.
filen samme sted så det passer sammen.

Mvh. Lars

--
Unlock af alle Nokia modeller for 75,- plus porto
Kontakt 3523@12mail.dk Viborg(40629093)