WebSpeed IGEN
Fra : Carsten Ortmann

Dato : 19-09-01 22:00

Jeg vile sætte meget stor pris på, hvis nogle af jer der har
mac-erfaring med TDC web speed kunne sende mig en vejledning i hvordan
det kører på mac. Altså log-on scripts, hastigheder i forhold til det
lovede, support (eller mangel på samme), ventetid på tilslutning etc.

venligst
Carsten

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 23-09-01 16:56

Carsten Ortmann <vousortmann@mail1.stofanet.dk> wrote:

>log-on scripts

Det er da vist bare en DHCP-server, så der skulle ikke være nogen
scripts ...

/hc

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 28-09-01 22:30

Hans Christian Hansen <h.sletmig@post.tele.dk> wrote:

> Det er da vist bare en DHCP-server, så der skulle ikke være nogen
> scripts ...
>
> /hc

Hvordan logger man så på? Jeg er vant til Stofanet og Christian Ginerups
snilde lille log-on program. Findes der et tilsvaredne til Web-speed,
eller ...?

Carsten

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-09-01 23:26

> [...]

> Hvordan logger man så på? Jeg er vant til Stofanet og Christian Ginerups
> snilde lille log-on program. Findes der et tilsvaredne til Web-speed,

der skal ikke logges på...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på krykker

<icq:131382336>