Er Cocker Spaniel det rigtige valg ??
Fra : Preben Hansen

Dato : 25-12-00 11:39

Vi står foran en anskaffelse af en hund for første gang og vi vil gerne have
en langhåret gravhund eller en brun cocker spaniel. Dvs. børenene vil helst
have en cocker spaniel , men mange har fortalt os at de kan være meget
indavlet. Har det noget på sig eller er det en god familiehund./ skødehund.
Børnene er 9 og 14 så vi har ikke helt små børn.

På forhånd tak for alle gode råd.

God Jul og godt nytår

Preben Hansen

Fra : N/A

Dato : 25-12-00 19:23

Fra : Pouline

Dato : 25-12-00 19:23

Hvor er de søøøøøøøøde!!! - de har bare en "forkert" farve
Pouline
Anet skrev i meddelelsen <927c7n$21ka$1@news.cybercity.dk>...
>Hej Preben.
>
>Jeg er 32 år og er opvokset med hunde og har igennem årene stiftet
>bekendskab med mange hunderacer både hjemme og ude omkring. Jeg er blevet
>enig med mig selv om at en labrador er og bliver noget så nem at opdrage.
Vi

Fra : jørgen

Dato : 26-12-00 14:19

hej

Husk på at især den røde cocker er en stor jagt hund i en sød lille indpakning.

de er bestem ikke nogen skødehunde og forsøger altid at tilrane sig
førerpositionen i familien.
Hvis I skal have en cocker så snak med mange ejere af cockere inten i beslutter
jer.

hilsen jørgen

Preben Hansen skriver: