Kashmir... snøft..
Fra : Flemming Jensen

Dato : 19-09-01 18:39

Hejsa..

Er der virkelig ingen i denne gruppe fyldt med musik samlere osv. der har
noget af dette Kashmir stuff ??
Jeg vil også betale jeg godt for at komme med oplysninger der kan hjælpe til
at fremskaffe noget af dette..

Child of Kashmir (demo bånd)

1. Rose
2. I'm Going Mad
3. Don't Burn Your Bridge
4. Trouble
5. Energy
6. Back On The Highway

Cabaret (demo bånd) 'jeg har en kopi af båndet på cd, altså et uoriginalt
eksemplar, men mangler et originalt'

Side 1:
Graveyard Poppy
Leathercrane
Rose

Side 2:
The Story Of Jamie Fame Flame
Vicious Passion
Child Of A Distant Cult

The story of Jamie fame flame (singel)
1. The story of Jamie fame flame

Rose (singel)
1. Rose

Art of me (singel)
1. Art of me

Travelogue EP (den med det grønne cover)
1. The Story of Jamie Fame Flame
2. Art Of Me
3. Rose
4. LeatherCrane
5. Don't Look Back It's Probably Hypochondriac Jack Having A Heart
Attack
6. Vicious Passion

Travelogue EP (vinyl)
[...]

The good life (Limited edition)
1. Mom In Love, Daddy In Space
2. Make It Grand
3. Lampshade
4. Graceland
5. It's OK Now
6. Miss You
7. New Year's Eve
8. Mudbath
9. Gorgeous
10. Kiss Me Goodbye

Unknow discs (Japansk Promo Single) 'cd'en har sådan et lilla cover'
1. Mom In Love, Daddy In Space
2. Graceland
3. Kiss Me Goodbye

Hvis der er nogen der har nogle af disse cd'er,
skriv til mig med det samme!!

Jeg giver en GOD pris for disse cd'er..

Hvis du vil kan vi også finde ud af at bytte med andre cd'er, singler,
EP'er osv..

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk
Flower power: 114636491

Fra : peet_dk

Dato : 20-09-01 20:13

har du spurt div. pladebutikker i hele landet? hvis du er så desperat så så
få dem også til at hænge sedler op i deres butik.

Fra : Flemming Jensen

Dato : 23-09-01 18:37

Ja jeg har haft kontakt til alle de store cd butikker...
Og totalt mange store brugt cd butikker....

Jeg har sedler op flere steder....

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk